کد خبر : 1713943 | 25 مهر 1399 ساعت 10:59 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

سخت‌ترین شب سرمربی لیورپول بعد از شکست سنگین

خشم کلوپ چطور تخلیه شد؟ پیامک طولانی به بازیکنان!

یورگن کلوپ می‌گوید بعد از شکست 7-2 تیمش مقابل استون‌ویلا یک پیام متنی طولانی برای بازیکنانش ارسال کرده و موضوعاتی را با آنها در میان گذاشته.

خشم کلوپ چطور تخلیه شد؟ پیامک طولانی به بازیکنان!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ می‌گوید بعد از شکست تحقیرآمیز 7-2 تیمش مقابل استون ویلا، صبح روز بعد یک پیام متنی طولانی برای بازیکنان تیمش ارسال کرده است. لیورپول یک شنبه این هفته پیش از وقفه بازی‌های ملی در مصاف به استون ویلا با شکستی شوکه کننده روبرو شد. کلوپ می‌گوید شب شکست نتوانسته با بازیکنانش مستقیماً صحبت کند و تصمیم گرفته همه فکرها و حس و حالش را با یک پیام متنی بلندبالا به آنها منتقل کند.

 

1536097

 

کلوپ که تیمش فردا در یک بازی مهم در دربی بندر لیورپول به مصاف اورتون می‌رود در مصاحبه با بی بی سی در این باره گفت: " شب بعد از بازی با استون ویلا بهترین شب زندگی من نبود. ولی صبح که بیدار شدم می‌دانستم باید با بچه‌ها صحبت کنم اما به آنها در همان لحظه دسترسی نداشتم. این بود که برایشان یک پیام متنی خیلی طولانی فرستادم که در واقع همه فکرهایم درباره اتفاقی بود که افتاده بود. بعد از آن حالم خیلی بهتر شد چرا که هر چه عصبانیت داشتم تخلیه شده بود و می‌دانستم که دیگر می‌توانیم به روند خودمان ادامه بدهیم".

 

1533569

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " هیچکس نمی‌خواهد در یک بازی شکست بخورد و شکست 7-2 تلخی باخت را صد برابر می‌کند. ولی ما گاهی چاره‌ای نداریم جز اینکه نشان بدهیم حتی این شکست‌ها هم می‌تواند مفید باشد. ما این شانس را داریم که در بازی روز شنبه مقابل اورتون این را ثابت کنیم. بازی جالبی در پیش است چون مقابل تیمی قرار می گیریم که مدتی است وضعیت خیلی خوبی دارد و ما از یک شکست سنگین می آییم".

 

کلوپ در ادامه به ستایش از کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون پرداخته و گفت: " اورتون یک تیم درجه یک با مربی‌ای درجه یک است. همه می‌دانند من به کارلو آنچلوتی چقدر احترام می‌گذارم. از روز اولی که او به اورتون پیوست می‌دانستم موفق می‌شود و به خودم گفتم خب‌، یک چالش جدید از راه رسید".

 

 

 

دیدگاه‌ها