کد خبر : 1713955 | 25 مهر 1399 ساعت 12:28 | 78.7K بازدید | 4 دیدگاه

مانشافت به دنبال پوست‌اندازی؟

نامزدهای جانشینی یواخیم لوو در تیم ملی آلمان

روزنامه آلمانی تاگس زایتونگ به بررسی نامزدهای احتمالی جانشینی یواخیم لوو به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان کرده.

نامزدهای جانشینی یواخیم لوو در تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، نمایشهای کم فروغ تیم ملی آلمان یواخیم لوو سرمربی این تیم را به شدت تحت فشار گذاشته و این روزها انتقادها از او به اوج رسیده است. روزنامه آلمانی تاگس زایتونگ در گزارشی به بررسی نامزدهای احتمالی جانشینی او پرداخته.

 

این در حالی است که فدراسیون فوتبال آلمان تا این لحظه محکم پشت سر لوو ایستاده و از او حمایت می‌کند. ولی سوال این است که این حمایتها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

 

1534971

 

تیم ملی آلمان در 29 بازی اخیر خود تنها 12 پیروزی بدست آورده و حذف تحقیرآمیز از جام جهانی 2018 یکی از بدترین نتیجه‌ها برای یواخیم لوو بوده است. این آمار ضعیف باعث شده افکار عمومی آلمان این سوال را از خود بپرسد که فدراسیون فوتبال این کشور چرا این تا حد برای حمایت از لوو سماجت می‌کند؟

 

تاگس زایتونگ می‌گوید در بررسی شبکه‌های اجتماعی به این نتیجه رسیده که اخیراً 91 درصد از کسانی که در این شبکه‌ها درباره تیم ملی آلمان اظهارنظر کرده اند به انتقاد از لوو پرداخته اند. بازی دوستانه اخیر آلمان و ترکیه که با تساوی 3-3 به پایان رسید در این کشور تنها 6 میلیون بیننده داشت و این نشان می‌دهد که حمایت از تیم ملی در بین فوتبالدوستان آلمانی چقدر کم شده است.

 

نامزدهای احتمالی جانشینی یواخیم لوو

 

مارکوس زورگ: دستیار یواخیم لوو

زورگ که در سابقه اش مربی گری جوانان باشگاه فرایبورگ، مربی گری جوانان بایرن مونیخ و مربی گری تیم ملی جوانان آلمان دیده می‌شود تا کنون هرگز به عنوان سرمربی فعالیت نکرده اما به عنوان مربی تیم‌های جوانان در آلمان چهره‌ای شناخته شده است.

 

1536128

 

زورگ از سال 2016 به عنوان دستیار لوو در تیم ملی آلمان فعالیت می‌کند و لوو او را مثل یک شاگرد پرورانده است. برخی در آلمان می‌گویند حضور زورگ با تکیه اش بر جوانگرایی می‌تواند روح تازه ای در کالبد مانشافت بدمد.

 

اشتفان کونتز: مربی تیم ملی زیر 21سال آلمان

کونتز که سابقه هدایت باشگاه های کایزرزلاترن و آرمینیا بیله‌فلد را در بوندس لیگا دارد در سال 2017 به همراه تیم ملی زیر 21سال آلمان قهرمان اروپا شده.

 

1536129

 

اشتفان کونتز به عنوان بازیکن تیم ملی آلمان قهرمان جام ملتهای 1996 شده ولی در دنیای فوتبال به عنوان مربی چندان نام آشنا نیست.

 

پوچتینو: سرمربی سابق تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو در دنیای فوتبال مربی نام آشنایی است و در سال 2019 با تاتنهام به فینال چمپیونزلیگ رسیده. حضور او روی نیمکت آلمان می‌تواند ذهنیت مانشافت را به کلی تغییر دهد. به همین علت او گزینه هیجان انگیزی برای آلمانی ها است.

 

1536127

 

پوچتینو در تاتنهام ثابت کرده که با گزینه‌هایی اندک می‌تواند موفقیت‌هایی بزرگ بدست بیاورد. یکی از مشکلات پوچتینو این است که او آلمانی نمی داند.

 

یوپ هاینکس: اسطوره بایرن مونیخ

یوپ هاینکس در سال 2018 به حضور خود روی نیمکت بایرن مونیخ پایان داد. هاینکس علاوه بر اینکه در بایرن مونیخ یک اسطوره به حساب می‌آید بین تیم‌های دیگر آلمانی هم محبوبیت بالایی دارد. زمانی که هاینکس به فعالیت در بایرن پایان داد گفته می‌شود رابطه او با بازیکنانش شبیه رابطه یک پدربزرگ با نوه‌های خود است. هاینکس در گذشته اعلام کرده که قصدی برای بازگشت به مربی گری ندارد ولی در آلمان خیلی ها مشتاق دیدن او روی نیمکت تیم ملی هستند.

 

1299376

 

توماس توخل: سرمربی پاری سن ژرمن

روزنامه فرانسوی اکیپ اخیراً اعلام کرد توماس توخل قصد تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را ندارد و در تابستان 2021 این تیم را ترک خواهد کرد. او از دوران مربی گری در ماینتز و دورتموند به عنوان شخصیتی شناخته می‌شود که کار کردن با او دشوار است. اما دقت و پشتکار و ذهنیت معطوف به موفقیت او می‌تواند چاره کار مانشافت باشد. حضور توخل روی نیمکت آلمان یک راه حل عمل گرایانه خواهد بود.

 

1522285

 

یورگن کلوپ: سرمربی لیورپول

یورگن کلوپ در حال حاضر موفق ترین مربی آلمانی دنیا است و شکی نیست که محبوب‌ترین مربی نزد هواداران فوتبال آلمان کسی نیست جز کلوپ که با لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شده و بعد از سی سال این تیم را قهرمان انگلیس کرده.

 

1532587

 

فدراسیون فوتبال آلمان اگر به دنبال آشتی دادن هواداران با مانشافت است گزینه ای بهتر از یورگن کلوپ پیدا نخواهد کرد. البته کلوپ تا سال 2024 با لیورپول قرارداد دارد ولی این باعث نمی شود دوست داران آلمانی اش رویای حضور او روی نیمکت آلمان را در سر بپرورانند.

 

دیدگاه‌ها