کد خبر : 1713958 | 25 مهر 1399 ساعت 12:41 | 57K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی؛فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران برگزار نمی‌شود

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی نهایی لیگ قهرمانان در دوحه برگزار خواهد شد.

رسمی؛فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران برگزار نمی‌شود

به گزارش ورزش سه، وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام این نکته عنوان کرد که دبیرکل این نهاد با فدراسیون فوتبال قطر در این باره مذاکره و به این نتیجه رسیده‌اند که بازی نهایی در تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) در شهر دوحه برگزار شود.

 

داتو ویندسور جان دبیرکل ای اف سی گفت: همه گیری ویروس کرونا امکان سفرهای پرتعداد را از بین برده و مسابقات را هم تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین شکل بازی ها متفاوت با گذشته شده اما ما می‌خواستیم اطمینان پیدا کنیم که هیچ مزیت ناعادلانه ای به نفع تیمی خاص نباشد و به همین خاطر این تصمیم را گرفتیم.

 

وی افزود: ایمنی و سلامت تمام حاضران در لیگ قهرمانان آسیا برای ما اولویت بود و همین جا لازم است که از رییس فدراسیون قطر و نهادهای محلی این کشور برای همکاری موثر تشکر کنم. ما برای انتخاب میزبان باید امکاناتی چون ویدیو چک را هم در نظر می‌گرفتیم.

 

محمد الانصاری رییس اتحادیه فوتبال قطر هم توضیح داد: باتوجه به عملکردی که در بازی های منطقه غرب داشتیم، اطمینان داریم که یک فینال برجسته و به یادماندنی را میزبانی خواهیم کرد.

 

پرسپولیس یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیاست و تا تاریخ ۲۳ آذر باید صبر کند تا حریف شرق آسیایی اش را بشناسد و شش روز بعد در پایتخت دوحه این دیدار را به انجام برساند.

 

این در حالی است که عده ای شایعه برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را مطرح می‌کردند اما حالا ای اف سی نشان داد که چنین تصمیمی نداشته است.

 

البته هنوز مکان دقیق برگزاری بازی مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها