کد خبر : 1713966 | 25 مهر 1399 ساعت 13:59 | 360.3K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش قاطع لئو به درخواست پرز

پاسخ مسی به پیشنهاد باورنکردنی: وقتتان را تلف نکنید

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی از یک پیشنهاد شگفت انگیز برای لیونل مسی آنها را رد کرده پرده برداشته است.

پاسخ مسی به پیشنهاد باورنکردنی: وقتتان را تلف نکنید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام دوران رونالدینیو در بارسلونا حالا مدت هاست که لیونل مسی به عنوان نماد این باشگاه شناخته می‌شود. حالا اما مشخص شده که او در مقطعی فرصت داشته تا با رئال مادرید قرارداد امضا کند اما آن را رد کرده است.

 

تصور فوق ستاره آرژانتینی با پیراهن سفید رئال مادرید بسیار دشوار به نظر می رسد اما باید بگوییم که این اتفاق رویای فلورنتینو پرز، رئیس کهکشانی ها بوده و او حتی در سال 2013 اقدامات جدی را هم در این رابطه انجام داده است.

 

بر اساس ادعای خبرنگار مشهور ایتالیایی یعنی جانلوکا دی مارتزیو این پیشنهاد درست زمانی برای مسی ارسال شده که سلطه رئال مادرید بر فوتبال اروپا هنوز آغاز نشده بود و در واقع رقیب آنها یعنی بارسا در آن زمان حکمرانی می کرد.

 

 

1536137

 

 

دی مارتزیو در کتاب خود پیرامون این موضوع نوشته است: " فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در سال 2013 در این راستا اقدام کرد و پیشنهاد 250 میلیون یورویی خود را برای جذب لیونل مسی ارائه داد؛ پولی که در ابتدا برای بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در نظر گرفته شده بود. با این حال پاسخ مسی بسیار صریح بود و به شکلی کاملا قاطعانه این پیشنهاد را رد کرد و گفت من به رئال مادرید نمی روم پس وقت تان را تلف نکنید."

 

واقعیت این است که رئال مادرید تنها باشگاهی نبوده که در طول دوران حرفه‌ای فوق ستاره آرژانتینی به او پیشنهاد داده است. پیش از این ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر از علاقه زیاد خود به جذب مسی خبر داده بود اما در نهایت او هم در این راه ناکام بوده است. همچنین طی این سال ها باشگاه هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستر سیتی نیز برای جذب مسی تلاش کرده‌اند اما همه آنها بی سرانجام بوده است؛ موضوعی که نشان دهنده وفاداری ستاره آرژانتینی به بلوگراناست.

 

 

1536093

 

 

با این حال قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در ژوئن 2021 به اتمام می‌رسد و هنوز هیچ کسی نمی داند در آینده چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. این در حالی است که منچسترسیتی هنوز هم به جذب این بازیکن علاقه نشان می دهد.

 

انتخابات باشگاه بارسلونا احتمالاً نقش مهمی را در آینده مسی ایفا خواهد کرد اما این موضوع که او نمی‌خواهد هیچ گاه برای رئال مادرید به میدان برود، امری تقریباً قطعی محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها