کد خبر : 1713969 | 25 مهر 1399 ساعت 13:39 | 34.3K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا در چه صورتی برای جذب امباپه تلاش می کند؟

آاس مدعی شد در صورت انتخاب ویکتور فونت به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا آنها برای جذب کیلیان امباپه تلاش خواهند کرد.

بارسا در چه صورتی برای جذب امباپه تلاش می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بحث های حال حاضر دنیای فوتبال به آینده فوق ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی کیلیان امباپه مربوط می شود. این بازیکن در حال حاضر تا سال 2022 با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که هیچ تمایلی به تمدید و ادامه حضور در PSG نداشته باشد.

 

در این بین گفته می‌شود که اصلی‌ترین گزینه پیش روی کیلیان امباپه باشگاه رئال مادرید خواهد بود. در همین رابطه روزنامه آاس اسپانیا نیز صفحه اصلی امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده بود. این نشریه تاکید کرد که امباپه فقط خواهان پوشیدن پیراهن سفید رئال مادرید است.

 

 

1531072

 

 

با این حال بعید به نظر می رسد که رئال مادرید کار ساده ای برای جذب امباپه داشته باشد. قطعاً پاری‌سن‌ژرمن تمام تلاش خود را برای حفظ ستاره فرانسوی انجام خواهد داد و از طرف دیگر تیم های دیگر از جمله لیورپول نیز برای به خدمت گرفتن امباپه تلاش خواهند کرد.

 

حالا اما آاس مدعی شده که باشگاه بارسلونا هم در یک صورت به جمع مشتریان امباپه اضافه خواهد شد. بر اساس گزارش این نشریه در صورتی که ویکتور فونت، در انتخابات بارسلونا به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب شود، او هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود را کیلیان امباپه معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها