کد خبر : 1713989 | 25 مهر 1399 ساعت 16:10 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرد:

بارها به شکست 1-6 از تاتنهام فکر کرده ایم

بازیکن برزیلی یونایتد می گوید از شکست برابر تاتنهام درس گرفته اند و آماده قدرت نمایی مجدد هستند.

بارها به شکست 1-6 از تاتنهام فکر کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیش از وقفه بازی های ملی در لیگ برتر با نتیجه عجیب 1-6 مغلوب تاتنهام شد. شکست در اولدترافورد و با چنین نتیجه ای برابر تاتنهام را هیچکس متصور نبود ولی شیاطین سرخ در یکی از بدترین روزهای خود به سختی تنبیه شدند. یونایتد در آن بازی و به دلیل اخراج آنتونیو مارسیال ده نفره نیز شده بود.

یونایتد در بازگشت به لیگ برتر فردا میهمان نیوکاسل است و هر نتیجه ای غیر از پیروزی شاید به قیمت اخراج اوله گنار سولسشر تمام شود. یونایتد بیش از هر زمانی به پیروزی نیاز دارد؛ تیمی که با سه امتیاز از سه بازی در رده 16 جدول قرار گرفته است.

 

 

1536165

 

 

فرد هافبک برزیلی یونایتد در مصاحبه با ویبسایت باشگاه و در مورد شکست سنگین از تاتنهام گفت:« هیچ بازیکنی از شکست خوشش نمی آید. به خصوص شکست خانگی و آن هم با چنین نتیجه ای. در مورد بازی با تاتنهام خیلی فکر کرده ایم و در رختکن نیز بارها به این موضوع پرداخته ایم.

روز خیلی بدی برای ما بود ولی ما باید قدرتمندتر از گذشته برگردیم و تمام تمرکزمان روی بازی با نیوکاسل است. فردا بازی خیلی حساسی را پیش رو داریم و باید از نو شروع کنیم. جدال حساسی است و محکوم به کسب سه امتیازیم تا به هواداران نشان دهیم باخت به تاتنهام اتفاقی بوده است.»

 

فرد ادامه داد:« معتقدم وقفه بازی های ملی به سود ما بود. زمان برای فکر کردن و آنالیز بازی با تاتنهام داشتیم. به سختی تمرین کرده ایم و با توجه به اینکه پیش فصل به آن معنا هم نداشتیم، این دو هفته تمرین برای مان خوب بود. نیاز بود برخی نقایص رفع شوند و حالا بازی های مهمی را پیش رو داریم ولی منچستریونایتد آماده بازگشت است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها