کد خبر : 1713998 | 25 مهر 1399 ساعت 17:35 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم پپ خوشحال باشد

آرتتا: نمی دانم گواردیولا در سیتی می ماند یا نه

میکل آرتتا از دلیل عدم تمدید قرارداد پپ گواردیولا با سیتی ابراز بی اطلاعی کرد.

آرتتا: نمی دانم گواردیولا در سیتی می ماند یا نه

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا فصل گذشته و از نیمه های کار بود که جانشین اونای امری در آرسنال شد. او توانسته توپچی ها را قهرمان جام حذفی و سوپرکاپ کند و در مجموع عملکردی راضی کننده داشته است.

آرسنال پس از انجام 4 بازی و با 9 امتیاز تیم چهارم لیگ برتر است و فردا در اتحاد باید به مصاف منچسترسیتی برود. این روزها بار دیگر بحث در مورد عدم تمدید قرارداد پپ گواردیولا با سیتی بیشتر شده و شاید میکل آرتتا که نزدیک به این مربی بوده دلیل آن را بداند.

 

 

1536173

 

 

میکل آرتتا در مورد ملاقات دوباره با استادش پپ گواردیولا و شایعات جدایی وی از سیتی گفت:« نمی دانم؛ پاسخی برای این سوال ندارم. همه چیز به خود پپ بستگی دارد. اخیرا در یک مصاحبه از او شنیدم که از بودنش در سیتی خوشحال است و در مورد آینده اش در این باشگاه حرف می زد. برخی خریدهای جدید سیتی هم جوانانی باکیفیت هستند و در مجموع دوست دارم او خوشحال باشد. از نظر من او بهترین مربی دنیاست.»

 

آرتتا ادامه داد:« گواردیولا و ایده هایش را خوب می شناسم چون 4 سال با او کار کرده ام و نزدیک بودیم. هر دو می دانیم طرف مقابل به چه چیز فکر می کند ولی راه حل های خودمان برای گذر از مشکلات در طول یک بازی را داریم.»

 

 

1531736

 

 

تقویم دشوار آرسنال:« در هفته های نخست به لیورپول و سیتی برخورد کردیم که واقعا قرعه سختی بود. تقویم بازی های پیش روی مان نیز خیلی فشرده و سخت است. حریفان مان را می شناسیم و می دانیم که برای غلبه بر آنها باید در چه سطحی از لحاظ فردی و تیمی باشیم. به منظور بازی با سیتی زمان کافی برای آماده سازی نداشتیم ولی همه سعی مان را برای پیروزی بر این تیم خواهیم کرد. باید از هر نظر در بالاترین سطح باشیم تا بتوانیم سیتی را شکست دهیم.»

 

دیدگاه‌ها