کد خبر : 1713999 | 25 مهر 1399 ساعت 17:50 | 43.6K بازدید | 2 دیدگاه

خوشبینی تیبو کورتوا

آماده باش به بارسا و اینتر، رئال در بهترین فرم است

تیبو کورتوا شرایط رئال برای دیدارهای حساس پیش رو را خوب و مثبت ارزیابی کرد.

آماده باش به بارسا و اینتر، رئال در بهترین فرم است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کسب 10 امتیاز از 4 بازی به تنهایی در صدر لالیگا قرار دارد و در کسب این رتبه بدون شک نقش تیبو کورتوا انکار ناپذیر است. او تنها در هفته دوم، دو گل از بتیس دریافت کرد و تاکنون سه کلین شیت را به ثبت رسانده است. گلر بلژیکی به دلیل عملکرد فوق العاده اش در ماه سپتامبر به عنوان بازیکن ماه رئال برگزیده شد.

پس از وقفه بازی های ملی، رئال فردا به مصاف کادیز خواهد رفت و سپس باید برابر شاختار دونتسک و بارسلونا قرار بگیرد. 13 آبان نیز رئال باید به مصاف اینتر برود. در مجموع بازی های حساسی در انتظار کهکشانی هاست..

 

 

1533453

 

 

کورتوا در آستانه یک ماه شلوغ و هیجان انگیز به مارکا گفت:« ابتدا باید بگویم که ممنونم از هواداران که به من به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال رای دادند. البته بدون تلاش تیمی، رسیدن به پیروزی غیرممکن است و من هم به عنوان دروازه بان، همه تلاشم را می کنم تا دروازه ام را بسته نگاه دارم. کلین شیت کردن مهم است چون وقتی دروازه تان بسته بماند، شانس بردتان قطعا بیشتر می شود.

حالا یک ماه پر از بازی های مهم و بزرگ را پیش رو داریم. خوشبختانه هم فیزیکی و هم ذهنی در بهترین شرایط قرار داریم و می خواهیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.»

 

دیدگاه‌ها