کد خبر : 1714100 | 26 مهر 1399 ساعت 15:38 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ورامین از دوشنبه استارت می‌زند

خروج تیم کرونایی لیگ والیبال از قرنطینه

تیم والیبال شهرداری ورامین بعد از ابتلای 24 بازیکن و مربی خود به ویروس کرونا، قصد دارد بار دیگر تمرینات خود را استارت بزند.

خروج تیم کرونایی لیگ والیبال از قرنطینه

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دلایل تعطیلی چند هفته‌ای لیگ والیبال ابتلای بیش از 20 بازیکن و مربی تیم شهرداری ورامین به ویروس کرونا بود. این اتفاق که باعث تعویق دیدار این تیم برابر سایپا شد، با توجه به تعطیلی سه هفته‌ای لیگ برتر با تصمیم فدراسیون، فرصتی را به ورامینی‌ها داد که مدتی را در قرنطینه سپری کنند.


سرپرست شهرداری ورامین از بهبودی کامل بازیکنان مبتلای کرونایی این تیم داد و در این باره به دنیای توپ‌وتور گفت: فردا قرار است از همه بازیکنان تست گرفته شود و شروع تمرینات هم از روز دوشنبه خواهد بود.


جمال اردستانی که فقط خودش و دو، سه بازیکن دیگر در این تیم به کرونا مبتلا نشده بودند، از ابتلای ۲۴ نفر از اعضای این تیم به این ویروس خبر داد و یکی از دلایل گستردگی کرونایی شدن را بازی با تیم سپاهان دانست. وی افزود: دست آقایان درد نکند. ما تازه بعد از بازی با سپاهان متوجه تغییر در پروتکل به ۲۵ درصد شدیم که برای تقاضای لغو بازی دیر بود. هنوز تاریخ این بازی معوقه با سایپا به ما ابلاغ نشده است.

دیدگاه‌ها