کد خبر : 1714140 | 26 مهر 1399 ساعت 18:06 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای صندلی‌ای که روی آن نشستم، زحمت کشیدم

ربیعی: قول دادم مس را در لیگ‌برتر حفظ کنم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: من هم لیگ سه، هم لیگ دو و هم لیگ یک تیم قهرمان کردم و بعد به لیگ برتر رسیدم.

ربیعی: قول دادم مس را در لیگ‌برتر حفظ کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان بعد از شکست تیمش در بازی تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: بازی بسیار خوب و محک خوبی برای هر دو تیم بود. این دومین بازی تدارکاتی ما با یک تیم لیگ برتری است. اول با گل گهر بازی کردیم و حالا با نفت آبادان. تیم ما نیازمند هماهنگی خیلی بیشتری است و قدم به قدم جلو می‌رویم.


وی درباره تغییرات زیاد صورت گرفته در ترکیب مس رفسنجان نسبت به سال گذشته افزود: ما از همان 10 سهمیه لیگ برتری استفاده کردیم که قانون به ما اجازه داده بود.

 

فکر می‌کنم آلومینیوم اراک هم از این ظرفیت استفاده خواهد کرد. کلا پروسه‌های فنی، پروسه‌های زمانبری است. یعنی شما در یک مدت زمان کوتاه نمی‌توانید به آن مسائل فنی که مد نظرتان هست، دست پیدا کنید. بازی به بازی و هفته به هفته، امیدواریم به هماهنگی بهتری برسیم.


سرمربی تیم مس رفسنجان درباره هدف‌گذاری این تیم در لیگ برتر گفت: هدف گذاری برای تیمی که سال اول است از لیگ یک به لیگ‌برتر می‌آید، قاعدتا بقای تیم است. هدف ما دو پله‌ای است. پله اول حفظ تیم در لیگ‌برتر خواهد بود و اگر از هدف اولمان بالاتر باشیم، در پله دوم هم دنبال این هستیم که تیم را در یک رتبه خوبی در لیگ برتر حفظ کنیم. سال گذشته هم شرایط ما همینطور بود. وقتی با من مذاکره شد، یک برنامه سه ساله برای صعود داشتیم و می‌خواستیم در سال اول یک رتبه تک‌رقمی داشته باشیم، اما با لطف خدا توانستیم تیم را در همان سال اول به لیگ برتر بیاوریم. در لیگ برتر البته کارمان خیلی سخت‌تر است چون در سال‌های اخیر تجربه نشان داده تیم‌هایی که از لیگ یک می‌آیند، کار سختی برای بقا دارند. به مردم رفسنجان قول دادم که این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم.
ربیعی در پاسخ به این سوال که از شرایط تیمش رضایت دارد یا خیر، اضافه کرد: ما محدود

یت‌های خودمان را داشتیم، اما به این تیمی که اینجاست، امید دارم. من حرفه‌ای به قضیه نگاه می‌کنم و امیدوارم به هدفی که داریم، برسیم.


وی درباره جوانگرایی در میان مربیان لیگ برتری و تغییر نسل به وجود آمده در لیگ بیستم گفت: فضایی که رخ داده، اتفاق خوبی است. من درباره خودم صحبت می‌کنم. فکر می‌کنم برای صندلی‌ای که الان روی آن نشستم، زحمت کشیدم. من هم لیگ سه، هم لیگ دو و هم لیگ یک تیم قهرمان کردم و بعد به لیگ برتر رسیدم. هر جایی جوانگرایی رخ داده، شما شاهد طراوت و شادابی بودید. امیدوارم این نسل جوان خون تازه ای را به فوتبال ایران تزریق کند. البته باید به تمام مربیان باتجربه که بر سر ما حق دارند، احترام بگذاریم.

 

دیدگاه‌ها