کد خبر : 1714169 | 26 مهر 1399 ساعت 20:04 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ورنر: 50 درصد خوشحالم و 50 درصد ناراحت

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی می گوید آنها باید در بخش دفاعی بهتر عمل کنند.

ورنر: 50 درصد خوشحالم و 50 درصد ناراحت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود که این بازی پر فراز و نشیب و جذاب نهایتاً با تساوی 3-3 به اتمام رسید تا شاگردان فرانک لمپارد به عملکرد سینوسی خود در فصل جدید ادامه داده باشند.

 

بهترین بازیکن چلسی در بازی امروز ستاره آلمانی این تیم یعنی تیمو ورنر بود. او دو بار موفق به گلزنی شد و یک پاس گل نیز برای کای هاورتز ارسال کرد. ورنر در پایان بازی گفت: " فکر می‌کنم که در نیمه اول لحظه گل حریف ما عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادیم. دریافت گل دو یا سه دقیقه قبل از پایان نیمه اصلا آسان نیست و شرایط را دشوار می‌کند. "

 

 

1536435

 

 

ورنر در ادامه گفت: " در نیمه دوم حریف فشار زیادی روی ما وارد کرد. با این حال ما فرصت زیادی به آنها ندادیم اما در لحظات پایانی شرایط بسیار بد پیش رفت. از گل هایی که به ثمر رساندم خوشحالم اما ما باید پیروز می‌شدیم. 50 درصد خوشحالم و 50 درصد نه. نمی دانم که از نظر دفاعی مشکل داریم یا نه اما در سه بازی گذشته شش گل دریافت کرده ایم. در آلمان می گوییم دفاع عناوین را می برد ، به نظر من این درست است.  ما باید روی آن کار کنیم و باید در این زمینه بهتر باشیم."

دیدگاه‌ها