کد خبر : 1714191 | 26 مهر 1399 ساعت 21:53 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 1 - 0 آرسنال؛ آرتتا حریف استاد نشد!

منچسترسیتی در شبی کم افت و خیز با یک گل موفق به شکست آرسنال شد.

سیتی 1 - 0 آرسنال؛ آرتتا حریف استاد نشد!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در شبی که قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه آرسنال نبودند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد، با تک گل رحیم استرلینگ در نیمه اول موفق به غلبه بر آرسنال شدند.

 

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم ریاض محرز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1536495

 

1536494

 

اما فشار سیتی بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 17 به گل اول دست یافت. فیل فودن از سمت چپ وارد محوطه شد، اما برند لنو عکس العمل خوبی روی ضربه او نشان داد و در ریباند رحیم استرلینگ موفق شد دروازه آرسنال را باز کند.

 

در دقیقه 26 ریاض محرز با حرکت از سمت راست فرصت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او از زاویه ای بسته با عکس العمل خوب برند لنو همراه شد.

 

در دقیقه 33 و روی حرکت تیمی خوب سیتی این فیل فودن بود که در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه زمینی او را برند لنو به زیبایی دفع کرد.

 

در دقیقه 40 ساکا بعد از دریافت پاسی تماشایی از پیر آمریک اوبامیانگ می توانست گل تساوی آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار فوق العاده ادرسون همراه شد تا در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 سیتی به اتمام برسد.

 

1536492

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم آرسنال صاحب فرصت گلزنی شد و نیکلاس په په می توانست دروازه سیتی را باز کند، اما ادرسون ضربه او را مهار کرد.

 

دقایقی بعد و روی حرکت خوب ژائو کانسلو بود که سیتی صاحب موقعیت گلزنی شد و داوید لوئیز داشت به اشتباه دروازه خودی را باز می کرد که این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 85 و روی پاس تماشایی ادرسون بود که استرلینگ در محوطه جریمه آرسنال صاحب موقعیت شد، اما پاس آخر او ضعیف بود و فرصت از دست رفت. در ادامه تلاش آرسنال برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و دیداری که موقعیت چندانی نداشت در نهایت با برتری 0-1 سیتی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها