کد خبر : 1714196 | 26 مهر 1399 ساعت 22:16 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: زلاتان در تمرین هم دنبال پیروزی است

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد هنوز برای صحبت از فتح اسکودتو زود است.

استفانو پیولی: زلاتان در تمرین هم دنبال پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب بعد از دو فصل ناکامی در دربی برابر اینتر با دبل زلاتان موفق به غلبه بر این تیم و حفظ رکورد پیروزی در تمام بازی های این فصل شد. استفانو پیولی به تمجید از ستاره سوئدی پرداخته و او را الگویی برای همه بازیکنان توصیف کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "من دیروز گفتم که نتیجه این دیدار سرنوشت ساز نخواهد بود. البته ما از اینکه تیمی با کیفیت بالا را شکست دادیم راضی هستیم، اینتر مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد، اما خوب مقاومت کردیم و وقتی فرصت به دست آوردیم پاسخ دادیم. این پیروزی مهم بود، اما راهی طولانی پیش روی ماست و هنوز باید پیشرفت کنیم.

 

1536503

 

زلاتان بسیار خسته بود و حتی خواست که تعویض شود، اما این بار من حرفش را گوش ندادم. زلاتان فوق العاده است، او با استعداد، اراده و شخصیت خود دستاوردهای زیادی برای تیم به ارمغان می آورد. زلاتان نمونه ای از یک بازیکن حرفه ای است که با تمام توان برای تیم مبارزه کرده و در یک مسابقه فینال یا حتی در تمرین نیز به دنبال پیروز شدن است. لازم نیست از زلاتان تعریف کنم زیرا این کار بسیار آسان است.

 

در نیمه دوم حریف ما را اذیت کرد، اما ما نتیجه را حفظ کردیم که این نشان می دهد ما پیشرفت کرده، از اشتباهات گذشته درس گرفته ایم و می دانیم چگونه باید متمرکز بمانیم. من دوست دارم مثبت فکر کرده و یک فرد خوشبین باشم، اما تصدیق می کنم حداقل سه یا چهار باشگاه بیش از ما سرمایه گذاری کرده اند و در مرحله پیشرفته تری قرار دارند.

 

ما بلند پرواز هستیم، اما بیشتر برای آینده سرمایه گذاری کرده ایم. در حال حاضر هفت باشگاه سطح بالا در سری A وجود دارد و فقط چهار تیم پایان فصل موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان خواهند شد. روحیه تیمی باورنکردنی است و ما برای هدف مان سخت تلاش می کنیم.

 

1536489

 

ما در این فصل در همه بازی ها پیروز شده ایم، اما هیچ کدام از دیدارهای میلان آسان نبودند و این بدان معناست که ما باید از نظر تاکتیکی و فنی پیشرفت کنیم، زیرا همیشه نمی توان به شخصیت تیمی اتکا کرد.

 

برای حضور در رقابت فتح اسکودتو باید سطح کیفی تیم را بالا ببرید. که این زمان زیادی لازم دارد، زیرا رقبایی هستند که سرمایه گذاری های بیشتری انجام داده و هنوز نتیجه هم نگرفته اند."

دیدگاه‌ها