کد خبر : 1714200 | 26 مهر 1399 ساعت 22:26 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: باید بی رحم تر عمل کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از نمایش تیمش مقابل میلان رضایت دارد.

آنتونیو کونته: باید بی رحم تر عمل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که در دقایق ابتدایی دو بار دروازه اش را مقابل زلاتان و میلان باز شده دید، در نهایت 1-2 مغلوب رقیب دیرینه شد. آنتونیو کونته مدعی شد تیمش فرصت های زیادی ایجاد می کند و بازیکنان اینتر باید در مقابل دروازه حریفان بی رحم تر عمل کنند.

 

آنتونیو کونته گفت: "من فکر می کنم ما خیلی خوب بازی کرده و موقعیت های زیادی برای باز کردن دروازه میلان ایجاد کردیم. در بعضی موارد بدشانس بودیم و این ناامید کننده است، زیرا بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام داده و باور داشتند که می توانند پیروز شوند.

 

1530993

 

بی حواس بازی کردیم و روی دو گل میلان اشتباهاتی داشتیم، اما در ادامه فرصت زدن گل تساوی برای مان وجود داشت. البته میلان پیروز شد و به آنها را تبریک می گوییم. به نظر می رسد در هر مسابقه ای فرصتهای زیادی برای گلزنی ایجاد می کنیم، پس در مقابل دروازه باید خونسردتر، بی رحم تر و فرصت طلب تر باشیم. در عین حال من نمی توانم از رویکرد بازیکنانم گله ای داشته باشم، زیرا ما با تمام وجود تلاش کردیم تا حداقل گل تساوی را به ثمر برسانیم.

 

ایوان پریشیچ برای انجام وظایف دفاعی اش سخت تلاش می کند و من از حضور او به عنوان پنجمین وینگ بک راست در تیمم خوشحالم.  بی شک احساس می کنم این بهترین پست برای الکساندر کولاروف است. او در ترکیب رم و صربستان نیز در همین پست بازی می کرد و در این مرحله این هوشمندانه ترین نقش برای کولاروف است.

 

ما بازی کرده، موقعیت ایجاد کردیم و این باعث می شود مردم از هر نظر در مورد اینتر فوق العاده صحبت کنند. اما در عوض ما در مورد شکست و بدتر از همه شکست در دربی صحبت می کنیم."

دیدگاه‌ها