کد خبر : 1714263 | 27 مهر 1399 ساعت 11:37 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

عذرخواهی اورتونی‌ها از دو بازیکن مصدوم لیورپول

ریچارلیسون و پیکفورد دو بازیکن اورتون به خاطر تکلهای خشنی که روی پای دو ستاره لیورپول رفته بودند عذرخواهی کردند.

عذرخواهی اورتونی‌ها از دو بازیکن مصدوم لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون و جردن پیکفورد دو بازیکن اورتون که در جریان دیدار دیروز این تیم مقابل لیورپول در دربی مرسی ساید دو خطای بسیار شدید و خشن روی دو ستاره لیورپول، تیاگو آلاکانتارا و ویرژیل فن دایک رفته و به شدت جنجالی شده بودند به خاطر این خطاها از دو ستاره لیورپول عذرخواهی کردند.

 

در اواخر بازی دو تیم که با تساوی 2-2 به پایان رسید ریچارلیسون مهاجم اورتون تکل بسیار شدیدی روی پای تیاگو ستاره جدید لیورپول رفت. ریچارلیسون به خاطر این تکل اخراج شد و تیاگو هم از زمین برخاسته و به بازی ادامه داد هر چند در پایان بازی اعلام شد تکل ریچارلیسون باعث مصدومیت تیاگو شده است.

 

1536361

 

ریچارلیسون در وبسایت شخصی خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و گفت علت تکل خشن او احساس تعهد بسیار زیادی است که به تیمش دارد. ریچارلیسون گفت:" هر کسی سابقه من را بشناسد می داند که من هرگز بازیکن خشنی نبوده ام. هدف من از آن درگیری آسیب زدن به تیاگو نبود. شخصا برای او پیغام فرستاده و معذرت خواهی کرده ام و اینجا هم به صورت علنی عذرخواهی می کنم. امیدوارم آسیب ندیده باشد و همه چیز برایش خوب باشد".

 

1536628

 

اما در صحنه تنش زای دیگر بازی جردن پیکفورد با تکلی خشن روی پای ویرژیل فن دایک باعث شد او در همان اوایل بازی از میدان بیرون برود. جالب اینجا است که پیکفورد حتی اخراج هم نشد و این به اعتراضهای بسیاری به داوری مسابقه دامن زده است.

 

1536316

هندرسون ستاره لیورپول در پایان بازی اما از عذرخواهی جردن پیکفورد از بازیکنان لیورپول خبر داد و گفت:" همه دارند از ما درباره خطای پیکفورد روی ویرژیل سوال می کنند. نظر من این است که آن صحنه کارت قرمز داشت. ولی راستش را بخواهید پیکفورد بعد از بازی به سراغ من آمد، عذرخواهی کرد و از من خواست پیامش را به ویرژیل برسانم و بگویم که از او عذرخواهی کرده است".

 

1536329

 

 

دیدگاه‌ها