کد خبر : 1714277 | 27 مهر 1399 ساعت 12:30 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد پیرلو از کیه‌زا: اشتباهش کودکانه بود!

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس بعد از تساوی تیمش خواهان صبور بودن هواداران یووه شد و از یک اشتباه بازیکنانش به عنوان اشتباه "کودکانه" یاد کرد.

انتقاد پیرلو از کیه‌زا: اشتباهش کودکانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در سری آ به مصاف کروتونه رفت و در مقابل این تیم با نتیجه 1-1 متوقف شد. آندره‌آ پیرلو سرمربی یووه در پایان بازی از هواداران این تیم خواست صبور باشند. اما پیرلو انتقاد تندی به بازیکن جدیدش فدریکو کیه‌زا وارد کرد و اخراج او در اولین بازی برای یوونتوس را نتیجه یک اشتباه کودکانه خواند.

 

1536650

 

درحالیکه نتیجه با تساوی 1-1 ادامه داشت کیه‌زا که در روز پایانی نقل و انتقالات به صورت قرضی از فیورنتینا به یوونتوس منتقل شد به دلیل یک خطا روی بازیکن کروتونه اخراج شد. البته کیه‌زا در ابتدای بازی پاس تنها گل یووه را به آلوارو موراتا داده بود.

 

پیرلو در پایان بازی گفت:" ما در دو بازی اخیرمان به دلیل اشتباهات فردی ده نفره شدیم ولی ما تیم جوانی هستیم که باید کار کند و وقت زیادی برای هماهنگی نداشته. است به خصوص با توجه به اینکه بخش زیادی از بازیکنان ما تازه از بازیهای ملی برگشته اند".

 

1536649

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" بازیکنان جوان باید با بازی کردن در مسابقات تجربه کسب کنند و ممکن است در این میان مرتکب اشتباهات کودکانه بشوند. این هم بخشی از روند یادگیری است".

 

 

 

دیدگاه‌ها