کد خبر : 1714323 | 27 مهر 1399 ساعت 15:31 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوضاع ملتهب تر می شود؟

اوج نگرانی در رئال؛ زیدان از بازیکنان توضیح خواست

در رئال مادرید پس از شکست روز گذشته برابر کادیز، موجی از نگرانی ایجاد شده است.

اوج نگرانی در رئال؛ زیدان از بازیکنان توضیح خواست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، نگرانی؛ واژه ای است که از روز گذشته در رئال مادرید اوج گرفته است. از زیدان گرفته تا بازیکنان و مسئولان باشگاه در بیم و اضطراب به سر می برند و دیگر خبری از آسودگی خاطر هفته های گذشته نیست.

رئال پس از شکست عجیب شب گذشته برابر کادیز نیاز به بازگشت اتحاد و انسجامی دارد که حداقل روز گذشته در میدان مسابقه نشانی از آن نبود. به نظر می رسد بازیکنان، اطمینان و اعتماد خود را از دست داده اند و در میدان، هر کسی برای خودش بازی می کرد.

 

 

1536716

 

 

زین الدین زیدان می داند که یک جای کار را اشتباه کرده و تیمش مسیر غلطی را طی می کند. به همین منظور امروز یکشنبه و پیش از تمرین او ساعتی را با بازیکنانش خلوت خواهد کرد و از آنها برای نمایش دور از انتظار روز گذشته توضیح خواهد خواست.

تمرین امروز یک تمرین روتین ریکاوری است که در آن تعدادی از بازیکنان تیم دوم نیز حضور خواهند داشت. طبیعی نیست که یک مربی با بازیکنانش جلسه ای طولانی داشته باشد مگر اینکه شرایط عادی نباشد. زیدان به دنبال راه حلی برای برون رفت از شرایطی است که تیمش به آن گرفتار شده است.

زیدان و کادر فنی رئال نگرانند و می خواهند با بازیکنان تنها باشند و نیاز به این گفت و گو کاملا حس می شود. گفت و گو برای اصلاح اشتباهات و بازیابی انگیزه تیمی که پس از شکست از سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، آن را از دست داده است.

 

 

1536507

 

 

زیدان روز گذشته از نمایش تیمش به خصوص در نیمه اول بازی با کادیز رضایت نداشت. این شاید بدترین نیمه اول رئال با هدایت زیدان بود و 4 تعویض بین دو نیمه به خوبی این امر را نشان می دهد. در نیمه دوم، زیدان یک تعویض دیگر انجام داد و شاید اگر قانون اجازه می داد، تعویض های بیشتری را از او می دیدیم.

 

حتی مدیران باشگاه نیز از نمایش روز گذشته تیم نگران شده اند. عملکرد برخی بازیکنان به خصوص دور از انتظار بود و این از دید مدیران دور نمانده است. هرچند ساعاتی بعد، شکست بارسا باعث شد تا کمی از غم شکست رئال کاسته شود ولی حتی این اتفاق هم باعث نشد تا سران باشگاه نسبت به وضعیت نگران کننده تیم بی توجه باشند.

 

 

1536475

 

 

روزهای آینده و دو بازی پرتنش و حساس برابر شاختار و بارسلونا می تواند تعیین کننده شرایط هفته های آتی باشگاه باشد. رئال فصل گذشته در دور گروهی لیگ قهرمانان نمایش های خوبی نداشت و با توجه به گروه دشوار امسال و لزوم قرار گرفتن در رتبه نخست، مسئولیت تیم زیدان بیشتر از گذشته شده است.

ناکامی در دو بازی چهارشنبه و شنبه، قطعا فضای رئال را ملتهب تر خواهد کرد. سران باشگاه در جست و جوی آرامشی هستند که در هفته های گذشته بر تیم حکمفرما بود اما تیم زیدان حداقل روز گذشته چنین آرامشی را به هیچکس منتقل نکرد.

 

دیدگاه‌ها