کد خبر : 1714324 | 27 مهر 1399 ساعت 16:04 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

آخرین وضعیت سرخیو راموس برای ال کلاسیکو

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که مشکل راموس جدی نیست ولی هنوز نمی توان با اطمینان در مورد حضور او در ال کلاسیکوی هفته بعد نظر داد.

آخرین وضعیت سرخیو راموس برای ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید روز گذشته در شکست خانگی 0-1 برابر کادیز تنها یک نیمه در میدان بود و به دلیل مصدومیت جای خود را به ادر میلیتائو داد.

 

 

1536718

 

 

راموس با کیسه یخ روی زانویش و از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی هایش شد و بلافاصله نیز موجی از نگرانی را در میان هواداران رئال ایجاد کرد. مصدومیت راموس به فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو، بدترین خبر ممکن برای دوست داران رئال بود.

 

طبق گزارش مارکا امروز و پس از بررسی های پزشکی مشخص شد که راموس دچار مصدومیت نشده و صرفا یک کوفتگی ساده بوده است. او امروز با رئال تمرین نکرد و زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار داشت. راموس اگر تا فردا احساس درد نداشته باشد، می تواند در تمرین بازی با شاختار شرکت کند ولی این امکان نیز وجود دارد که زیدان روی او ریسک نکند و راموس را برای ال کلاسیکوی شنبه آینده نگاه دارد.

 

 

1536719

 

 

بازی با شاختار نیز اهمیت بالایی دارد. رئال در گروهی دشوار قرار گرفته و پیروزی بر شاختار در بازی خانگی کاملا حیاتی است. بدون شک حضور راموس در قلب خط دفاعی می تواند نقطه اطمینان بخشی برای رئال باشد اما این خطر نیز وجود دارد که به فاصله سه روز تا ال کلاسیکو مصدوم شود و این بازی حساس را از دست بدهد. اکنون باید دید در نهایت تصمیم زیدان چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها