کد خبر : 1714332 | 27 مهر 1399 ساعت 16:34 | 34.2K بازدید | 4 دیدگاه

اعتماد به نفس، زیر صفر

گریزمان زیر فشار خردکننده؛ شماره 7 سر راست نکرد

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا شب گذشته یک بار دیگر در گلزنی ناموفق نشان داد تا فشارها علیه او بیشتر شوند.

گریزمان زیر فشار خردکننده؛ شماره 7 سر راست نکرد

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شب گذشته در زمین ختافه با یک گل شکست خورد و بار دیگر مهاجمان بارسا در گلزنی موفق عمل نکردند.

رونالد کومان و پس از تساوی دو هفته پیش خانگی مقابل سویا به انتقاد از آنتوان گریزمان پرداخت و گفت که او با توجه به کیفیتی که دارد، باید دو موقعیتی که داشت را به گل تبدیل می کرد.

 

 

1535554

 

 

 گریزمان شب گذشته نیز جدی ترین موقعیت بازی را از دست داد در حالی که می توانست بارسا را 0-1 پیش بیندازد. ستاره فرانسوی فصل جاری با مشکل تمام کنندگی روبرو شده و در کولیسئوم ختافه نیز راه دروازه را پیدا نکرد.

او هر سه بازی قبلی بارسا در فصل جاری را در سمت راست به میدان رفته که پست دلخواهش نیست. او هرگز پیش از این نه در اتلتیکو و نه در تیم ملی فرانسه و بارسا در سمت راست بازی نکرده بود. 

 

 

1536280

 

 

گریزمان در مصاحبه های پس از بازی های ملی اخیر صراحتا از نارضایتی اش مبنی بر بازی کردن در سمت راست زمین انتقاد کرد و گفت که در تیم ملی فرانسه به او همان جایی که دوست دارد میدان می دهند یعنی در مرکز زمین.

اظهار نظر او با پاسخ قاطعانه رونالد کومان همراه بود. مربی هلندی در نشست خبری قبل از بازی با ختافه گفت:« هر کسی می تواند نظر خودش را بگوید. دیروز عصر با گریزمان صحبت کردم اما نه در مورد اظهاراتش. در مورد پست او و اینکه چگونه بهترین بازدهی را داشته باشد، حرف زدیم. به او گفتم که به دنبال بهترین ایده ها برای بارسا هستم و به مصالح تیم فکر می کنم. گریزمان در سمت راست بازی می کند ولی آزاد است هم شماره 9 باشد و هم 10. او را در یک منطقه محبوس نکرده ام. در نهایت تصمیم اینکه بازیکن کجا بازی کند، با من است و همیشه اول به تیم فکر می کنم. بازیکن وقتی در زمین است باید بیشترین بازدهی را داشته باشد و گریزمان نیز هرگز کم نگذاشته است.

 

 

1536170

 

 

او خوب و سخت تمرین می کند و بازیکنی منضبط است. شاید گریزمان در بازی های اخیر می توانست روی 4 یا 5 صحنه بهتر کار کند. می توان روی پست بازی او بحث کرد ولی در نهایت مربی فرمان می دهد و بازیکن باید اطاعت کند.

من با گریزمان هیچ مشکلی ندارم و او را با کسی هم مقایسه نکرده ام. دوست هم ندارم خیلی در مورد بازیکنان حرف بزنم. من باید بهترین بازی را از گریزمان بگیرم و تلاشم نیز در همین است. گریزمان می تواند در سمت راست و به سمت داخل محوطه جریمه بازی کند. هرگز بازیکنی را در جایی که مناسبش نباشد قرار نمی دهم.»

 

 

1536724

 

 

 یک روز پس از این مصاحبه کومان بار دیگر گریزمان را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد و این بار او را در مرکز خط حمله به میدان فرستاد. گریزمان از همیشه به نوک حمله نزدیک تر بود و البته باید به سمت راست زمین نیز می رفت تا آنجا با لیونل مسی همکاری کند. حتی این تغییر پست هم کارساز نبود و ستاره فرانسوی دقیقه 30 بازی در موقعیت تک به تک توپ را به آسمان کوبید. این تنها ضربه در چارچوب بارسلونا در طول بازی بود.

 

 

1536726

 

 

در این بازی نه تنها گریزمان که دیگر مهاجمان بارسا از جمله مسی نیز شانس های خود را از دست دادند ولی هیچکدام قطعا فشار گریزمان را تحمل نمی کردند.

گریزمان فصل گذشته 48 بازی برای بارسا انجام داد که در 45 تایش شان فیکس بود و 15 گل زد. او زیر نظر ارنستو والورده و کیکه ستین در سمت چپ بازی می کرد و خیلی ها خوشبین بودند که با رفتن سوارز، شانس گریزمان برای قرار گرفتن در نوک حمله بیشتر شود ولی اینطور نشد.

او هنوز نتوانسته برای بارسا گلزنی کند ولی کومان دیشب هم نشان داد که علی رغم تنش ها به او ایمان دارد و کمک خواهد کرد تا اطمینان از دست رفته را بازیابد. گریزمان پاسخ این اعتماد کومان را خواهد داد؟

 

 

1536725

دیدگاه‌ها