کد خبر : 1714351 | 27 مهر 1399 ساعت 17:46 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارآفرینی؛ جدیدترین ماجراجویی باشگاه اسپانیایی

باشگاه والنسیا دست به یک اقدام جالب در راستای پیشرفت و البته کارآفرینی زده است.

کارآفرینی؛ جدیدترین ماجراجویی باشگاه اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا برای ارتقا جامعه کارآفرینان توافق نامه ای با Startup Valencia امضا کرده که به واسطه آن بر روی مسائل ورزشی از نظر پزشکی گرفته تا ساخت استادیوم های مدرن کار خواهد کرد.

 

گزارش Horizon 2020 والنسیا را به عنوان یکی از شش مرکز نوآوری اروپا در سال 2020 معرفی کرده است؛ دانشگاه ها و سازمان هایی مانند استارتاپ والنسیا. این سازمان غیر دولتی مدت هاست که جامعه وسیع تری در راستای تبلیغ کارآفرینی پیدا کرده که حالا توسط باشگاه والنسیا و سازمان لالیگا نیز حمایت می شود.

 

 

1536742

 

 

باشگاه  والنسیا که خود یکی از پیشگامان فناوری است، طی سالهای اخیر در پروژه های مختلف تحول دیجیتال سرمایه گذاری کرده است و با این مشارکت، قصد دارد با راه اندازی مرکز نوآوری VCF این تلاش ها را به سطح بعدی برساند. این مرکز در استادیوم مستایا واقع شده و فضایی را برای تمرکز کارآفرینان شهر به منظور نوآوری در ورزش و فناوری فراهم می کند. پروژه های اولیه در زمینه های پزشکی، علوم ورزشی، زیرساخت های استادیوم های هوشمند و جذب هواداران خواهند بود.

 

باشگاه والنسیا در همه شبکه های اجتماعی خود هفت میلیون دنبال کننده دارد و از همین موضوع برای پیشبرد اهداف خود در Startup Valencia استفاده می کند.

 

خوان لوئیس هورتلانو، رئیس استارت آپ والنسیا گفت: "والنسیا یک قطب مهم فناوری در اسپانیا است. در 7 تا 10 سال گذشته، ما یک اکوسیستم واقعا خوب در مورد فناوری و استارتاپ ها را توسعه داده ایم. برای این انجمن بسیار مهم است که با باشگاه والنسیا، که یکی از بزرگترین و مهمترین سفیران شهر در سراسر جهان است، همکاری کند.  این می تواند به استارت آپ های ما کمک کند تا در سراسر دنیا دیده شوند."

 

 

1536741

 

 

این موضوعی است که با استقبال باشگاه والنسیا و رئیس آن نیز مواجه شده است و از همکاری با این استارت آپ حمایت کرده و آن را اقدامی در راستای پیشرفت این باشگاه تلقی کرده است. این در حالی است که آن ها طی سال های گذشته با برخی استارت آپ های دیگر نیز همکاری داشته اند که نشان می دهد آن ها در همه زمینه ها به دنبال پیشرفت هستند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh

دیدگاه‌ها