کد خبر : 1714392 | 27 مهر 1399 ساعت 20:42 | 122.8K بازدید | 8 دیدگاه

دوری طولانی مدت مدافع هلندی از میادین؛

آوار بر سر کلوپ؛ کابوس فن‌دایک قطعی شد!

ویرژیل فن دایک، مدفع هلندی لیورپول دچار مصدومیت رباط صلیبی شده است.

آوار بر سر کلوپ؛ کابوس فن‌دایک قطعی شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در دربی مرسی ساید برابر اورتون در دیداری پرحاشیه با نتیجه 2-2 متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. اما ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول بعد از برخورد با جوردن پیکفورد دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا اخبار حاکی از دوری چند ماهه او از میادین است. باشگاه لیورپول اعلام کرد ویرژیل فن دایک به زودی تحت عمل جراحی  قرار گرفته و چند ماهی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

 

1536595

 

مصدومیت فن دایک پارگی رباط صلیبی درجه سه است. معمولا بازیکنان در چنین شرایطی بین شش ماه تا یک سال از میادین دور هستند، اما باشگاه لیورپول زمانی رسمی در مورد دوران غیبت فن دایک ذکر نکرده است. این بدترین نوع مصدومیت رباط صلیبی محسوب می شود و رباط در چنین شرایطی از وسط پاره می شود.

 

در واقع زمان بازگشت دقیق فن دایک به دوره ریکاوری و جراحی این بازیکن بستگی دارد و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، ممکن است او در بازی های پایانی فصل قادر به همراهی مرسی سایدی ها باشد. حضور این مدافع ارزشمند در رقابت های جام ملت های اروپا در تابستان سال بعد در ترکیب تیم ملی هلند نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. پزشکان باشگاه لیورپول فن دایک را هفته آینده جراحی می کنند و تنها پس از جراحی است که متخصص می توانند تخمین بزنند زمان دوری فن دایک دقیقا چقدر خواهد بود.

 

لیورپول بر خلاف فصل گذشته امسال از نظر دفاعی تیمی متزلزل نشان داده و حتی هفت بار نیز در مقابل آستون ویلا تسلیم شده است. بی شک با غیبت فن دایک شرایط برای یورگن کلوپ در ادامه فصل دشوار خواهد شد.

دیدگاه‌ها