کد خبر : 1714432 | 28 مهر 1399 ساعت 09:58 | 33.3K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از مهاجمان جدید در تمرین فولاد (عکس)

ساسان انصاری و محمدرضا عباسی دو مهاجم جدید تیم فولاد در تمرین این تیم حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در حالی خود را برای لیگ بیستم آماده می‌کند که حضور پررنگی در نقل و انتقالات داشته است. فولادی ها که با نکونام توانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به دست آورند، 11 بازیکن جدید را به خدمت گرفتند که در میان آن ها عناصر هجومی نیز دیده می‌شود.

 

محمدرضا عباسی و ساسان انصاری دو مهاجمی هستند که با تیپ بازی متفاوت، توجه جواد نکونام را به خود جلب کرده اند. ساسان که حالا مدعی کاپیتانی در تیم خوزستانی هم خواهد بود، بازیکنی است که اغلب در پست مهاجم سایه به کار گرفته می‌شود و باتوجه به قد و قامت 173 سانتی متری اش، توانایی کمتری در سرزنی دارد و بیشتر روی کارهای تکنیکی می‌توان از او بهره برد.

 

1536856

 

دیگر مهاجم فولاد، اگرچه خیلی بلند قد نیست اما در تیم قبلی اش یعنی ذوب آهن به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کرد و البته توانایی بازی در دیگر پست ها را هم دارد. او فوتبالیستی جنگنده و تمام کننده است که تلاش خواهد کرد در فولاد بیشتر بازی کندو مهره ای کارآمد برای تیم جواد نکونام باشد. 

 

این دو روز گذشته در تمرین تیم فولاد به میدان رفتند و آمادگی خود را نشان دادند و حالا باید دید که در لیگ بیستم چه خواهند کرد.

عکس از احمدرضا عبادی

 

1536857

دیدگاه‌ها