کد خبر : 1714440 | 28 مهر 1399 ساعت 10:43 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

شبی که گرت بیل و دوستان باید فراموش کنند

پاسخ سخت به کری‌خوانی تاتنهامی‌ها

دکلن رایس هافبک وستهام بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل تاتنهام پاسخ جالبی به یک کاربر توییتری داد که کری‌خوانی‌اش دقیقاً برعکس درآمده بود.

پاسخ سخت به کری‌خوانی تاتنهامی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دکلن رایس هافبک انگلیسی وستهام بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل تاتنهام در یک بازی دراماتیک با توییت یک هوادار تاتنهام مواجه شد که در جریان بازی در کری‌خوانی های خود با وستهامی‌ها به مانوئل لانزینی طعنه زده و او را با گرت بیل غیر قابل مقایسه دانسته بود.

 

اما در نهایت شرایط بازی به گونه ای رقم خورد که کری‌خوانی‌های آن هوادار تاتنهام در زمین به نتایجی معکوس منجر شد.

 

1536873

 

درحالیکه تاتنهام 3-0 از وستهام جلو افتاده بود دیوید مویس تصمیم گرفت لانزینی را به میدان بفرستد. دقایقی قبل هم مورینیو گرت بیل را برای تاتنهام به میدان فرستاده بود. هوادار مورد اشاره اما این دو تعویض را خنده دار تلقی کرده و در توییتی نوشته بود " آنها لانزینی را به میدان می فرستند و ما گرت بیل را! "

 

1536876

 

اما این تازه شروع دقایق دراماتیک پایان بازی بود. در حضور گرت بیل در زمین تاتنهام در مدتی کوتاه سه گل دریافت کرد تا نتیجه در نهایت 3-3 بشود. جالب اینجا است که لانزینی، همان کسی که با طعنه به مراتب کم اهمیت تر از گرت بیل معرفی شده بود، در دقیقه 94 و در آخرین ثانیه ها گل تساوی تیمش را وارد دروازه تاتنهام کرد.

 

1536875

 

شاید به همین دلیل بودکه دکلن رایس هافبک وستهام در پایان بازی توییت این هوادار تاتنهام را برای پاسخ دادن انتخاب کرد تا جواب درخوری به تاتنهامی ها داده باشد. کری‌خوانی‌ای تاتنهامی‌ها که کاملاً برعکس از آب درآمده بود.

 

 

دیدگاه‌ها