کد خبر : 1714447 | 28 مهر 1399 ساعت 11:27 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت ریوالدو از گریزمان: او در تیم جا می‌افتد

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا با حمایت از گریزمان می‌گوید او برای بازی در بارسا به اندازه کافی خوب است و تنها به زمان نیاز دارد.

حمایت ریوالدو از گریزمان: او در تیم جا می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا از آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی این تیم حمایت کرده و می‌گوید گریزمان برای بازی در بارسا به اندازه کافی خوب است و تنها به زمان نیاز دارد تا بتواند به اوج آمادگی برسد.

 

1536727

 

گریزمان که از تابستان 2019 با هزینه 120 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به بارسا منتقل شد تا کنون نتوانسته رضایت هواداران این تیم را جلب کند و عده زیادی معتقدند پرداخت چنین مبلغ سنگینی برای او به صرفه نبوده است.

 

ریوالدو اما با حمایت از ستاره فرانسوی گفت: " آنتوان گریزمان بازیکنی استثنایی است که در حال حاضر تنها چیزی که کم دارد اعتماد به نفس است. من معتقدم او به اندازه کافی خوب است که بتواند در بارسا بازی کند و اعتقاد ندارم که پستی که او الان در آن بازی می‌کند برایش مناسب نیست".

 

1536280

 

ستاره برزیلی سال‌ها پیش بارسا در ادامه گفت: " گریزمان در تیم ملی فرانسه سال‌ها است با یک مربی و درون یک سیستم کار می‌کند. در اتلتیکو هم که گریزمان سال‌ها ستاره اصلی بود او هم به باشگاه و هم به مربی‌اش عادت کرده بود. گریزمان در بارسلونا هم به زمان نیاز دارد تا بتواند یک بار دیگر بهترین عملکرد فوتبالی اش را به نمایش بگذارد".

 

دیدگاه‌ها