کد خبر : 1714456 | 28 مهر 1399 ساعت 12:31 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

ال‌کلاسیکوی اکتبر؛ پیش‌درآمد نبردهای آینده

بارسلونا و رئال مادرید شنبه آینده در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید در حالی به مصاف هم می روند که این دیدار شاهد حضور چند جوان آینده‌دار در ترکیب هر دو تیم خواهد بود.

ال‌کلاسیکوی اکتبر؛ پیش‌درآمد نبردهای آینده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید تنها تیم‌هایی متشکل از ابرستاره‌های جهانی نیستند بلکه در هر دو تیم شاهد حضور استعدادهای جوان و جویای نامی هستیم که با درخششهای اخیر خود توجه دنیای فوتبال را جلب کرده اند. چه کسی هت‌تریک لیونل مسی 19ساله در ال کلاسیکوی سال 2007 یا شکسته شدن رکورد او به عنوان جوان‌ترین گلزن ال‌کلاسیکو توسط وینیسیوس جونیور در سال جاری میلادی را فراموش می‌کند؟

 

با توجه به اینکه در حال حاضر هم هر دو تیم چندین ستاره آینده دار که سن شان کمتر از 21 سال است را در ترکیب خود دارند آینده ال کلاسیکو روشن به نظر می‌رسد. آینده‌ای که پیش‌درآمد آن را می توان از هم اکنون دید.

 

1532394

درخشان‌ترین ستاره بارسلونا آنسو فاتی 17ساله است. جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در لالیگا و جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان. فاتی در حال حاضر بازیکن فیکس تیم ملی اسپانیا است و جوان‌ترین گلزن تاریخ لاروخا هم به حساب می‌آید. فاتی در اولین بازی فیکس خود در تیم ملی کشورش موفق به گلزنی شده است. او با وجود سن کمش تا همینجا هم توانسته در دوران سرمربی جدید بارسا رونالد کومان به بازیکنی فیکس تبدیل شود و انتظار می‌رود در آینده به مهاجمی در کلاس جهانی و یکی از ستاره‌های بزرگ لالیگا تبدیل شود.

 

بارسلونا در کنار آنسو فاتی می‌تواند روی پدیده‌های جوان دیگری مثل سرجینیو دِست 19ساله، پدری 17ساله و ترینکائوی 20ساله حساب کند که همه از ستاره‌های آینده دار باشگاه به حساب می آیند.

 

1536914

 

رئال مادرید هم چندین ستاره جوان هیجان انگیز در ترکیب خود دارد. مارتین اودگارد 21ساله، آینده دار ترین ستاره خلاق رئال به حساب می‌آید که از او انتظار زیادی می‌رود. وینیسیوس جونیور 20ساله و رودریگو گوئیس 19ساله هم اخیراً به صورت فیکس در تیم ملی کشورشان برزیل بازی کرده اند و با وجود سن کم، در دو فصل گذشته در لالیگا درخشیده اند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها