کد خبر : 1714496 | 28 مهر 1399 ساعت 15:31 | 32K بازدید | 3 دیدگاه

دلیل منتفی شدن حضور نمازی در کادرفنی استقلال

با اعلام محمود فکری حضور امید نمازی در کادرفنی این تیم به طور کامل منتفی شده است.

دلیل منتفی شدن حضور نمازی در کادرفنی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بحث های زیادی پیرامون اضافه شدن امید نمازی به کادرفنی استقلال مطرح شد. در این خصوص گفته می‌شد محمود فکری با او تماس حاصل کرده و نمازی نیز خودش مصاحبه‌هایی را انجام داد.


دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیشنهاد استقلال شرط گذاشت که باید دستیار اول فکری باشد که این مساله حواشی ایجاد کرد. از این رو از روز گذشته امیدعلی دفتری یکی از مربیان ایرانی که سابقه کار در خارج از کشور را دارد به تمرینات استقلال اضافه شد.


حالا با اضافه شدن دفتری به کادرفنی استقلال حضور امید نمازی به طور کامل منتفی شده است.


محمود فکری سرمربی استقلال در این خصوص بیان کرد:‌«آقای نمازی به من پیشنهاد شده بود. با خود او هم صحبت کردم. همزمان با صحبت کردن با او آقای امید دفتری هم پیشنهاد دادند. او چون در ایران بود از او خواستم بیاید و کارش را ببینم. رزومه او را دیده ام و کار عملی اش را هم دیدم. احساس کردم امید دفتری می تواند به ما کمک کند. از آقای نمازی عذرخواهی می‌کنیم. البته عذرخواهی خاصی ندارد. ما می‌توانیم با گزینه‌های مختلف صحبت کنیم و تشخیص می‌دهیم که چه کسی می‌تواند به ما کمک کند. آقای نمازی مربی توانمندی است. او جزو گزینه‌های ما بود که منتفی شد.»

دیدگاه‌ها