کد خبر : 1714510 | 28 مهر 1399 ساعت 16:55 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

تیمش باخته بود، بحث نیوم را پیش کشید

ستاره ختافه پاسخ رونالد کومان را داد

زننده گل برتری ختافه به بارسلونا به دفاع از نیوم در مقابل اظهارات رونالد کومان پرداخت.

ستاره ختافه پاسخ رونالد کومان را داد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در پایان بازی با ختافه و در حالی که بسیار از شکست تیمش عصبانی بود، حاضر نشد با بوردالاس مربی ختافه دست بدهد و با ناراحتی آشکار برای ثانیه هایی با وی صحبت کرد.

 

 

1536690

 

 

کومان در نشست خبری پس از بازی گفت که به خاطر توهین بازیکن شماره 12 ختافه عصبانی بود و به بوردالاس معترض شد. گویا نیوم به او فحاشی کرده بود و سرمربی هلندی از این موضوع به شدت آزرده خاطر شد.

 

 

1536973

 

 

هایمه ماتا زننده گل برتری ختافه برابر بارسلونا در مورد ناراحتی رونالد کومان در نشست خبری گفت:« با نیوم در این مورد صحبت نکرده ام. کومان خودش فوتبالیست بزرگی بود و می داند که در زمین ممکن است خیلی چیزها بین بازیکنان و حتی مربیان رد و بدل شود ولی همه چیز همان جا می ماند. خیلی وقت ها اصلا بدون هیچ منظوری حرف می زنیم. همه ما عاقل و بالغ هستیم و می دانیم که گفته های زمین را نباید به بیرون ببریم. 

اگر واقعا نیوم به کومان حرفی زده باشد، قطعا او هم جوابش را داده است. ای کاش کومان این بحث را به نشست خبری نمی کشید و همان جا تمامش می کرد. از این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. فکر می کنم چون بارسلونا باخته بود، کومان بحث نیوم را مطرح کرد.»

 

دیدگاه‌ها