کد خبر : 1714539 | 28 مهر 1399 ساعت 19:16 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: مثل همه، ما هم به دنبال کمتر گل خوردن هستیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است که تیمش در دیدار فردا مقابل سویا به تمرکز و حفظ نظم نیاز دارد.

لمپارد: مثل همه، ما هم به دنبال کمتر گل خوردن هستیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی ابتدای هفته و از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان ساوتهمپتون بود و در در حالی که دو بار از حریف خود پیش افتاد نهایتاً با تساوی 3-3 متوقف شد تا به نوعی شاگردان فرانک لمپارد همچنان عملکرد پرنوسان خود را ادامه داده باشند.

 

آبی های لندن اما فردا شب در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا خواهند رفت؛ این یعنی چلسی در اولین گام خود در فصل جدید چمپیونزلیگ باید مقابل قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ اروپا قرار گیرد.

 

 

1537018

 

 

فرانک لمپارد پیش از بازی فردا مقابل سویا درباره شرایط چلسی گفت: " احساس من این است که تیم هنوز نتوانسته آمادگی کامل را برای حضور در مسابقات داشته باشد. البته این مسئله ممکن است برای سایر تیم‌ها نیز صدق کند اما ما فقط باید برای خودمان احساس نگرانی کنیم. به طور کلی معتقد هستم که ما باید به تلاش کردن ادامه دهیم."

 

لمپارد درباره دیدار مقابل سویا نیز گفت: " در دیدار مقابل سویا بیش از هر چیز دیگری ما باید تمرکز خود را حفظ کرده و با نظم بازی کنیم. به طور کلی فکر می کنم که ما به زمان احتیاج داریم و درس‌های زیادی برای گرفتن وجود دارد. ما هم مثل همه تیم‌های دیگر به دنبال این هستیم که کمتر گل بخوریم و برای این موضوع تلاش خواهیم کرد.

 

ما از بازی در لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ درس های زیادی گرفتیم. تیم ما در فصل قبل بسیار جوان بود و تقابل با بایرن توانست به آنها نشان دهد که در چه سطحی بازی می کنند"

 

 

1537016

 

 

سزار آسپلیکوئتا کاپیتان چلسی نیز درباره تقابل با سویا گفت: " فصل گذشته شاهد این موضوع بودیم که سویا در رقابت‌های لیگ اروپا منچستریونایتد و ولورهمپتون را شکست داد، بنابراین آنها از کیفیت لازم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. من مربی سویا را از زمان حضور در تیم ملی اسپانیا می شناسم. مسابقه سختی پیش روی ما خواهد بود ولی ما چلسی هستیم و به دنبال رقابت کردن در زمین خودمان هستیم."

دیدگاه‌ها