کد خبر : 1714659 | 29 مهر 1399 ساعت 14:15 | 32.9K بازدید | 5 دیدگاه

دوست دارم همیشه این پیراهن را به تن کنم؛

کنعانی‌زادگان: درخواست 15-10 میلیاردی نداشته‌ام

محمد حسین کنعانی زادگان می‌گوید برای تمدید قرارداد منتظر تماس مدیران باشگاه پرسپولیس است.

کنعانی‌زادگان: درخواست 15-10 میلیاردی نداشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها درصدد تمدید قرارداد خود با باشگاه است، در رابطه با این موضوع گفت: من در مدتی که پرسپولیسی بودم حاشیه ای نداشتم و بهترین عملکرد خودم را هم نشان دادم. من بازیکن فیکس تیم ملی و پرسپولیس هستم و ۲۶ سال دارم، پس عجیب نیست که پیشنهاد داشته باشم. اما همیشه گفتم هیچ باشگاهی مثل پرسپولیس نیست و من دوست دارم این پیراهن را همیشه تنم کنم.


او سپس با رد این نکته که می‌گویند رقمی نجومی از مدیران باشگاه درخواست کرده، اضافه کرد: اینکه می‌گویند درخواست ۱۰ یا ۱۵ میلیاردی داشتم اصلا درست نیست. البته یکی دو باشگاه ایرانی و باشگاه های قطری چنین پولی می دهند اما اینطور نیست که چنین درخواستی از پرسپولیس داشته باشم. فقط دوست دارم که باشگاه به مسئله من رسیدگی کند، درخواستی که من دارم اصلا نامعقول نیست و به همان قیمت معقول راضی هستم.

 

مدافع میانی ملی پوش پرسپولیس در مورد دلیل به تعویق افتادن مذاکراتش با باشگاه توضیح داد: پیش از رفتن به قطر مدیران باشگاه قول هایی دادند و قرار شد که بعد از لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی صحبت کنیم که این اتفاق رخ نداد. البته چون من در اردوی پرسپولیس و بلافاصله اردوی تیم ملی بودم و استراحت نداشتم الان در استراحت هستم. در این بین منتظر هستم تا از طرف باشگاه هم با من تماس بگیرند تا کار را تمام کنیم.

 

کنعانی زاگان در پایان با اشاره به اینکه چه زمانی قراردادش را با باشگاه تمدید خواهد کرد، گفت: قبل از لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه به توافق رسیدم و فقط یک امضا مانده بود که موکول شد به بعد از لیگ قهرمانان آسیا. اتفاقا رسول پناه هم به قطر آمد و گفت مشکلات حل می‌شود و وقتی برگشتیم مسئله تو را درست می‌کنم. حالا هم منتظر هستم در چند روز آینده تماس بگیرند و من به باشگاه بروم.

دیدگاه‌ها