کد خبر : 1714697 | 29 مهر 1399 ساعت 17:23 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: صدرنشینی در حضور رئال؟ باید واقع بین باشیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به برخی صحبت ها که شانس صدرنشینی این تیم در گروه را بالاتر از رئال مادرید می‌دانند، واکنش نشان داد.

کونته: صدرنشینی در حضور رئال؟ باید واقع بین باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ناامید کننده ابتدای هفته اینتر در دربی دلامادونینا، آنها فردا شب در اولین بازی خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم آلمانی مونشن گلادباخ خواهند بود.

 

آنتونیو کونته پیش از بازی فردای تیمش مقابل مونشن‌گلادباخ گفت: " ما فصل گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا حضور یافتیم و کسب تجربه آن برای مان بسیار مهم بود. ما بالغ تر شده ایم و از طرف دیگر بازیکنی مثل آرتور ویدال تجربه زیادی به تیم اضافه خواهد کرد. به طور کلی فکر می کنم که در لیگ قهرمانان امسال تیم مجهزتری در اختیار داریم."

 

 

1537195

 



بسیاری اینتر را بالاتر از رئال مادرید، شانس اول صدرنشینی در گروه تلقی می کنند و حتی گفته می‌شود که خود تیم اسپانیایی نیز بر این باور است. کونته در این باره گفت: " نمی‌دانم که آیا آنها ما را شانس اصلی صدرنشینی می دانند یا خیر. با این حال ما در مورد رئال مادرید صحبت می‌کنیم که چند بازیکن یکصد میلیون یورویی در ترکیب خود دارد. ستاره هایی که چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند. باید واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم."

 

کونته در پایان تایید کرد که الکسیس سانچز مشکلی برای حضور در دیدار فردا نخواهد داشت: " ما بسیار دقیق او را مدیریت کردیم. در دیدار برابر میلان کمی نگران بودیم اما همه چیز خوب پیش رفت. حالا شرایط کاملا خوب است و حتی می‌تواند فردا از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گیرد."

 

 

1518577

دیدگاه‌ها