کد خبر : 1714706 | 29 مهر 1399 ساعت 17:56 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک و تمجید ویژه از ساختار دفاعی اتلتیکو

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که حریف فردای این تیم یعنی اتلتیکومادرید یکی از بهترین خطوط دفاعی فوتبال اروپا را در اختیار دارد.

هانسی فلیک و تمجید ویژه از ساختار دفاعی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در اولین مسابقه خود از سری بازی های فصل جدید این مسابقات میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود؛ با وجود آمادگی بالای شاگردان هانسی فلیک اما قطعاً آنها در تقابل تیم اسپانیایی کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

 

1537217

 

 

هانسی فلیک پیش از بازی فردای تیمش مقابل اتلتیکومادرید گفت: " تقابل با اتلتیکو مادرید در اولین بازی می‌تواند نکته بسیار برجسته ای باشد. دیگو سیمئونه توانسته باعث پیشرفت این تیم شود. آنها یکی از بهترین خطوط دفاعی فوتبال اروپا را در اختیار دارند و از نظر کیفیت نیز واقعاً خوب هستند. بنابراین ما باید کاملاً منظم بازی کنیم و حریف خود را تحت فشار قرار دهیم.

 

ما اتلتیکومادرید و نقاط ضعف و قوت این تیم را تجزیه و تحلیل کرده ایم. من به آنچه که در گذشته رخ داده توجه نمی کنم. اتلتیکو مادرید فقط دو گل خورده و فوتبالِ بسیار منظمی بازی می‌کند. با این حال ما برنامه خودمان را در ذهن داریم و می‌خواهیم فردا آن را پیاده کنیم."

 

 

1537220

 

 

فلیک در ادامه گفت: " ما خیلی فرصت تمرین کردن نداشتیم اما با این وجود اوضاع در برابر بیلفلد نسبتا خوب بود. ما باید در شرایط خاص هم پیشرفت کنیم. در آن مسابقه خیلی خوب بود و توپ را عالی به گردش درآوردیم بنابراین من خیلی از عملکرد تیم راضی بودم."

 

دیدگاه‌ها