کد خبر : 1714747 | 29 مهر 1399 ساعت 21:53 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: کاش فن دایک در شرایط طبیعی مصدوم می شد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول آژاکس را تیمی مملو از استعدادهای بزرگ توصیف کرد.

کلوپ: کاش فن دایک در شرایط طبیعی مصدوم می شد!


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در اولین هفته لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس در هلند خواهد رفت. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری قبل از این مسابقه حاضر شده و مدعی شد مصدومیت ویرژیل فن دایک باعث ناراحتی او شده، اما لیورپول چاره ای جز پذیرش این موضوع ندارد.

 

یورگن کلوپ گفت: "ما اکنون نمی توانیم شرایط را تغییر دهیم. من یک روز بعد از مصدومیت فن دایک صحبت کردم واین شرایط برای ما سخت است، زیرا ویرجیل بازیکن مهم و محبوب ماست. پذیرش این موضوع، دشوار است. طی چهار سال گذشته ما در جدول بازی جوانمردانه در صدر جدول بودیم، البته مردم با این موضوع شوخی می کردند و جایزه ای هم به این دلیل به لیورپول نمی دادند. ما در هر دو جدول در صدر بودیم و شما می توانید بدون این نوع چالش ها نیز فوتبال بازی کنید.

 

1537024

 

من اینجا هستم تا در مورد بازی فردا شب در لیگ قهرمانان صحبت کنم، اما شما چنین سوالاتی از من می پرسید. ما کار اشتباهی مرتکب نمی شویم، اما از این مسائل رنج می بریم. احساس خوبی ندارم و پذیرش این موضوع آسان نیست.

 

ما این آسیب دیدگی را می پذیریم، اما باید چنین اتفاقاتی باید در یک برخورد طبیعی رخ دهد. ما فردا تلاش خواهیم کرد، در آینده دلم بیشتر برای او تنگ خواهد شد، اما تا کنون، ما فقط یک بازی تیاگو را در اختیار داشته ایم و بدون او نیز پیروز شده ایم. در مورد فن دایک نیز من همه چیز را گفته ام.

 

آژاکس یک باشگاه بزرگ است. البته اگر آنها در انگلیس بازی می کردند باید تقویت می شدند. این باشگاه سیستم فوق العاده پرورش جوانان بازیکنان برجسته ای را ساخته و آنها را با مبالغ زیادی می فروشند. آژاکس یک باشگاه بزرگ و با استعدادهای فراوان در جهان است. آمستردام شهری زیبا و آژاکس یک تیم بزرگ و با استادیومی فوق العاده است، پس چگونه دیداری در لیگ قهرمانان بدون حضور هوادار برگزار شود."

دیدگاه‌ها