کد خبر : 1714760 | 29 مهر 1399 ساعت 23:50 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتوئو و انتخاب جانشین لیونل مسی در بارسلونا

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی و سابق بارسلونا یوسوفا موکوکو را جانشین لیونل مسی در نوکمپ دانست.

اتوئو و انتخاب جانشین لیونل مسی در بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان یوسوفا موکوکو در دورتموند چشم بسیاری از اهالی فوتبال را به خود خیره کرده است. حالا ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است این باشگاه باید یوسوفا موکوکو، ستاره آینده دار و جوان دورتموند را به عنوان جانشین بلند مدت لیونل مسی هدف خود قرار دهد.

 

1537301

 

این بازیکن 15 ساله حتی اگر تا 16 سالگی و تاریخ 20 نوامبر واجد شرایط حضور در مسابقات نیست، اما نامش در فهرست در این فصل دورتموند لیگ قهرمانان BVB قرار گرفته است. علیرغم اینکه موکوکو هنوز یک بار هم در ترکیب تیم اصلی دورتموند به میدان نرفته، کارنامه ای درخشان در رده های پایین تر دارد و بسیاری او را ستاره سالهای آتی دنیای فوتبال می دانند.

 

ساموئل اتوئو گفت: "جانشین لیونل مسی؟ بازیکن جوانی در دورتموند به نام یوسوفا موکوکو بازی می کند. او 15 سال سن دارد و بعد از مسی بهترین بازیکن از نظر من برای حضور در بارسلوناست. با افزایش سن مسی، ما می توانیم آینده بارسلونا با جذب این بازیکن را به خوبی رقم بزنیم. با حضور آنتوان گریزمان و یوسوفا در خط حمله بارسلونا در کنار یکدیگر، بارسا در خط حمله قدرتمند خواهد شد. این تیم خیلی خوب جلو می رود. البته من علاقه دارم روزی کیلیان امباپه را نیز در بارسلونا ببینم."

دیدگاه‌ها