کد خبر : 1714796 | 30 مهر 1399 ساعت 09:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: رختکن ما قبل از بازی آرامش عجیبی داشت!

توماس توخل سرمربی PSG گفت پیش از شروع بازی تیمش مقابل منچستریونایتد جو رختکن این تیم بیش از حد آرام بوده و او از همان زمان حس عجیبی پیدا کرده است.

توخل: رختکن ما قبل از بازی آرامش عجیبی داشت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-1 پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد که دیشب در شهر پاریس و در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد، توماس توخل سرمربی PSG از ذهنیت تیمش پیش از شروع بازی انتقاد کرد و گفت قبل از اینکه تیمش به میدان برود در رختکن آرامشی عجیب حاکم بوده که برای او تعجب‌برانگیز بوده است.

 

شیاطین سرخ در نیمه اول توسط برونو فرناندس از روی پنالتی که یک بار تکرار شد به گل رسیدند و با اینکه PSG در نیمه دوم با گل به خودی مارسیال بازی را به تساوی کشاند ولی در دقایق پایانی مارکوس راشفورد منچستریونایتد را پیروز میدان کرد.

 

1537378

 

توخل در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: " پیش از شروع بازی جو رختکن ما بیش از حد آرام بود و آرامش عجیبی داشت. من حس عجیبی پیدا کرده بودم. ما معمولاً در این دقایق با صدای خیلی بلند موسیقی گوش می کنیم. حس من این بود که فضای رختکن بیش از حد آرام است".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " بین دو نیمه دلیلی برای عصبانیت وجود نداشت. ما باید بهتر می شدیم و به صراحت به بازیکنان گفتیم که روحیه تهاجمی و پشتکار در این نیمه به اندازه کافی نبوده و تیم باید با روحیه جدیدی وارد نیمه دوم شود. در کل چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله اشکالات زیادی داشتیم. این بازی در سطح ما نبود. به هیچ وجه. نه از نظر تکنیکی و نه تاکتیکی و نه واکنشی که به پرس حریف نشان دادیم. حالا وقت آن نیست که عصبانی بشویم و فکرمان را به هم بریزیم. باید با خودمان صادق باشیم و مثل همیشه از خودمان انتقاد کنیم. این بازی برایمان شروع خیلی سختی بود".

 

 

دیدگاه‌ها