کد خبر : 1714805 | 30 مهر 1399 ساعت 10:20 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: برای اولین بازی نتیجه خوبی بود

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از تساوی 0-0 مقابل سویا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و به خصوص به ستایش از ستاره جدید تیمش تیاگو سیلوا پرداخت.

لمپارد: برای اولین بازی نتیجه خوبی بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه چلسی در اولین بازی خود در فصل جدید چمپیونزلیگ در خانه خود به مصاف سویا رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید فرانک لمپارد از این بازی ابراز رضایت کرد و به خصوص به تمجید از تیاگو سیلوا پرداخت و نقش او در پایان دادن به عملکرد دفاعی ضعیف چلسی در بازی های اخیر را برجسته دانست.

 

1537393

 

لمپارد در پایان بازی گفت: " تیاگو سیلوا به نظرم امروز عالی بود. من قبل از بازی درباره نقش مهم کیفیت بازیکنها و تجربه آنها صحبت کردم. تیاگو امروز هم کیفیت داشت و هم تجربه. او نقش بسیار مهمی در ثبت یک کلین شیت در بازی امروز داشت. من قصد دارم در طول فصل از او زیاد استفاده کنم و با اینکه تیاگو از مترجم استفاده می‌کند با او رابطه خیلی خوبی دارم".

 

1537392

 

سرمربی چلسی در ادامه درباره عملکرد تیمش گفت: " من معتقدم نتیجه خوبی گرفتیم. یادم هست سال گذشته که اولین بازی را باختیم به شدت تحت فشار قرار گرفتیم و می‌گفتند ما از گروه مان حذف خواهیم شد و همین اتفاق هم افتاد. برای همین من اهمیت اولین بازی مقابل یک تیم باکیفیت را می دانم. کلین شیت در بازی امروز برایمان خیلی مهم بود چون سویا تیمی است که می‌تواند برای حریف مشکلات زیادی درست کند. آنها فیزیکی بازی می‌کنند و استیل خاصی دارند که پرس کردن شان را سخت می‌کند. ولی ما امروز موفق شدیم پا به پای آنها بازی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها