کد خبر : 1714809 | 30 مهر 1399 ساعت 10:40 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد تاریخی برای یونایتد در شب پیروزی در پاریس

منچستریونایتد با پیروزی دوباره مقابل PSG در پاریس در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان موفق شد به یک رکورد جدید دست پیدا کند.

رکورد تاریخی برای یونایتد در شب پیروزی در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در پاریس در شروع فصل جدید چمپیونزلیگ به مصاف PSG رفت و موفق شد مثل دیدار قبلی دو تیم در این رقابتها حریفش را شکست دهد. یونایتد که در بازی دیشب 2-1 به پیروزی رسید به رکورد جدیدی دست یافت. شیاطین سرخ برای اولین بار در تاریخ خود موفق شدند رکورد 10 پیروزی خارج از خانه پیاپی را ثبت کنند.

 

1537396

 

یونایتد در پاریس ابتدا با گل برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و با اینکه با گل به خودی آنتونی مارسیال بازی را مساوی دید ولی راشفورد سه دقیقه مانده به پایان گل پیروزی بخش را برای تیمش به ثمر رساند. شاگردان سولسشر به این ترتیب دهمین پیروزی خارج از خانه متوالی خود را جشن گرفتند. روندی که از پیروزی 2-1 آنها مقابل نوریچ در جام اتحادیه به تاریخ 27 ژوئن آغاز شده است.

 

بعد از آن بازی شیاطین سرخ موفق شده اند در خارج از خانه برایتون (سه بار)، استون ویلا، کریستال پالاس، لستر، لوتون تاون، نیوکاسل و حالا پاری سن ژرمن را شکست داده و به رکوردی جدید در تاریخ این باشگاه دست پیدا کنند.

 

1537397

 

به عقیده کارشناسان‌، یونایتد در پیروزی دیشب خود مقابل PSG بهترین عملکرد را در کل این ده پیروزی خارج از خانه داشت. شاگردان سولسشر با اینکه تنها به اندازه 39 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی رویهم‌رفته عملکردی بهتر از حریف داشتند و در شوتهای به سمت دروازه هم نسبت به PSG بهتر بودند و در نهایت هم با حساب 2-1 به پیروزی رسیدند.

 

 

دیدگاه‌ها