کد خبر : 1714822 | 30 مهر 1399 ساعت 11:40 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد جدید آنسو فاتی در لیگ قهرمانان

آنسو فاتی ستاره 17ساله بارسلونا با گلزنی مقابل فرانس واروش در اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان موفق به ثبت یک رکورد جدید شد.

رکورد جدید آنسو فاتی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی ستاره 17ساله بارسلونا در جریان پیروزی 5-1 این تیم مقابل فرانس واروش در اولین بازی بارسا در فصل جدید لیگ قهرمانان در دقیقه 42 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا رکورد جدیدی به ثبت برساند.

 

1537412

 

بعد از اینکه لیونل مسی در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به ثمر رساند در اواخر نیمه اول نوبت به درخشش آنسو فاتی رسید. با اینکه فاتی نتوانست سانتر فرانکی دی یونگ را با یک والی بی عیب و نقص به سمت دروازه شلیک کند ولی همین ضربه او کافی بود تا دروازه‌بان فرانس واروش تسلیم شده و بازی 2-0 به سود بارسا ادامه پیدا کند.

 

این دومین گل آنسو فاتی برای بارسا در چمپیونزلیگ بود و او را به اولین بازیکن زیر 18ساله تاریخ بارسا تبدیل کرد که برای این تیم در رقابتهای اروپایی بیشتر از یک گل به ثمر رسانده است.

 

اولین گل فاتی در لیگ قهرمانان در فصل 2019-2020 این رقابتها به ثمر رسیده بود. در آن سال در جریان پیروزی 2-1 بارسا مقابل اینتر گل پیروزی بخش بلوگرانا توسط آنسو فاتی به ثمر رسید.

 

1537414

 

فاتی که تابستان گذشته اولین بازی خود برای بارسا را انجام داده تا این لحظه رکوردهای مختلفی به نام خود ثبت کرده است. او تا این لحظه دومین بازیکن جوان تاریخ بارسا و دومین گلزن تاریخ لالیگا است و جوانترین بازیکنی است که در لیگ قهرمانان برای بلوگرانا گل زده است.

 

 

دیدگاه‌ها