کد خبر : 1714947 | 30 مهر 1399 ساعت 22:35 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا مودریچ: فوتبال از یادمان نرفته است!

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید مدعی شد این تیم در ادامه مسیر پیشرفت خواهد کرد.

لوکا مودریچ: فوتبال از یادمان نرفته است!


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که در نیمه اول سه بار مقابل شاختار مغلوب شد، در نهایت در نیمه دوم به دو گل رسید و در این بازی شکست خورد. لوکا مودریچ که در اوایل نیمه دوم به زیبایی دروازه شاختار را باز کرد، مدعی شد رئال مادرید در نیمه اول اعتماد به نفس نداشته است.

 

لوکا مودریچ گفت: "در نیمه اول انگار در زمین حاضر نبودیم، در نیمه دوم سعی کردیم بهتر بازی کنیم، اما تلاش ما برای کسب تساوی یا پیروزی در بازی کافی نبود. ما باید پیشرفت کنیم و این بدیهی است، اما امشب اعتماد به نفس کافی نداشتیم. بازی های بعدی به سرعت فرا می رسد و دیگر فرصتی برای گله و ناراحتی وجود ندارد.

 

1498170

 

ما باید در دیدارهای بعدی بهتر عمل کنیم. زین الدین زیدان در بین نیمه به ما گفت که در نیمه دوم باید پرس بیشتری انجام دهیم و من فکر می کنم در نیمه دوم این کار را انجام دادیم و دو گل به ثمر رساندیم. این یک شکست دشوار بود، اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده و من مطمئن هستم که ما پیشرفت خواهیم کرد.

 

باید در نیمه اول به گل می رسیدیم، اما اعتماد به نفس خود را از دست داده بودیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، اما این عملکرد هم کافی نبود. در کل از این بازی رضایت نداریم، اما من اطمینان داریم در ادامه بهتر عمل خواهیم کرد. ما فوتبال را فراموش نکرده ایم و از یادمان نرفته، ال کلاسیکو همیشه یک بازی متفاوت است و مطمئن هستم که می توانیم بهتر بازی کنیم."

دیدگاه‌ها