کد خبر : 1714956 | 30 مهر 1399 ساعت 23:25 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم قهرمانند و برای شان ناراحتم

زیدان: مقصر من هستم؛ نیمه اول در زمین نبودیم

زین الدین زیدان به شکست خانگی امروز رئال برابر شاختار واکنش نشان داد.

زیدان: مقصر من هستم؛ نیمه اول در زمین نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو با نتیجه 2-3 مغلوب شاختار دونتسک شد تا شروعی بد در لیگ قهرمانان داشته باشد. این دومین باخت متوالی رئال به فاصله سه روز بود. رئال در نیمه اول سه گل دریافت کرد و گل های نیمه دوم لوکا مودریچ و وینیسیوس برای فرار از شکست کفایت نمی کرد.

 

 

1537601

 

 

زین الدین زیدان مربی رئال در پایان بازی گفت:« روزهای بدی را پشت سر می گذاریم. به خصوص در نیمه اول تیم را در زمین ندیدم. بازیکنان در زمین هستند و می دوند و زمانی که چنین شروعی ضعیفی در بازی دارید، مقصر قطعا مربی است و تصمیمات من باعث این اتفاق شد.

حداقل توانستیم در نیمه دوم واکنش نشان دهیم و دو گل بزنیم و به زدن گل تساوی هم نزدیک شدیم. بازیکنانم شایسته این باخت نبودند. اینها قهرمان لالیگا هستند و این نتیجه آزارم می دهد. من مقصر این ناکامی هستم و باید به دنبال راه حل باشم. رئال نباید هرگز اینگونه در خانه شکست بخورد.»

 

مشکل رئال:« اطمینان و اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. بازی ها را خوب شروع نمی کنیم و الان در مقطع دشواری قرار داریم. نیمه دوم واکنش نشان دادیم و بازیکنان نشان دادند که انگیزه لازم را دارند ولی در نهایت نتوانستیم کار را به تساوی بکشانیم. باید این شکست را آنالیز کرده و به دنبال راه حل باشیم.»

 

 

1537593

 

 

تغییر در ترکیب اصلی:« به دلیل فشردگی بازی ها به چند بازیکن استراحت دادم. آنها اصلا فرصت استراحت نداشتند. هر سه روز بازی داریم و باید از سیستم چرخشی استفاده کرد. البته این توجیهی برای شکست نیست. باید شرایط تیم را عوض کرده و به مسیر برد برگردیم. این توانایی را در خودم می بینم اما فرصت کمی تا بازی بعدی داریم.»

 

ال کلاسیکو:« ببینیم چه می شود. ابتدا باید بازی با شاختار را مرور کنیم و سپس برای بازی بعدی مهیا شویم. شنبه سریع می آید و خواهیم دید.»

 

دیدگاه‌ها