کد خبر : 1714978 | 01 آبان 1399 ساعت 01:26 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: نمی توانم بازیکنان اینتر را سرزنش کنم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از عملکرد تیمش مقابل گلادباخ رضایت دارد.

کونته: نمی توانم بازیکنان اینتر را سرزنش کنم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در آستانه شکست برابر گلادباخ قرار داشت و با گل دقیقه 90 روملو لوکاکو از باخت در اولین بازی فصل لیگ قهرمانان فرار کرد. آنتونیو کونته در پایان بازی مدعی شد نمی تواند بازیکنان را برای این بازی سرزنش کند و او گزینه چندانی روی نیمکت نداشته است.

 

1530992

 

آنتونیو کونته گفت: ما نمی توانیم این بازی را با تساوی فصل گذشته برابر اسلاویاپراگ مقایسه کنیم. آن یک لغزش واقعی بود، اما امشب ما در مقابل تیمی با پتانسیل بسیار خوب ظاهر شدیم و حریف دارای کیفیت فنی و فیزیکی فراوانی بود. من عکس العملی از سمیر هندانوویچ را به یاد نمی آورم، ما شانس پیروزی در این بازی را داشتیم و من من بهانه ای برای سرزنش کردن بازیکنانم ندارم.

 

مانند کل تیم، کریستن اریکسن عملکرد خوبی داشت. ما از او خواستیم هنگام پا به توپ بودن قدرت تصمیم گیری بیشتری اعمال کند و من فکر می کنم او هم مانند همه بچه ها خوب عمل کرد. ما باید تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم و این وظیفه ماست. دریافت خبر مثبت بودن تست اشرف حکیمی در ساعت 5 عصر آسان نبود و او تا امروز صبح با ما تمرین می کرد. قرار بود حکیمی در ترکیب ثابت اینتر قرار گیرد.

 

امروز روی نیمکت گزینه های زیادی در اختیار نداشتیم. الساندرو باستونی پس از بهبود از تست کرونا تنها دو جلسه تمرین داشت، مارسلو بروزوویچ دچار مشکل عضلانی شده بود و استفانو سنسی در دسترس نبود. راجا ناینگولان نیز روز گذشته برای اولین بار در جلسات تمرینی اینتر شرکت کرد. شرایط الکسیس سانچز باید توسط کادر پزشکی ارزیابی شود و ما فردا خواهیم دید که اوضاع چگونه است

دیدگاه‌ها