کد خبر : 1714980 | 01 آبان 1399 ساعت 01:34 | 43.9K بازدید | 4 دیدگاه

سیمئونه: نمی دانم ما ضعیف بودیم یا بایرن قدرتمند!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است بایرن مونیخ سبک خود را به تیمش تحمیل کرده است.

سیمئونه: نمی دانم ما ضعیف بودیم یا بایرن قدرتمند!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید شب تلخی را در خانه بایرن مونیخ سپری کرده و با چهار گل مغلوب فاتح فصل قبل لیگ قهرمانان شد. دیگو سیمئونه بعد از این دیدار مدعی شد نمی داند این شکست به علت ضعف تیمش بوده یا قدرت حریف، اما این سرمربی همچنان به آینده امیدوار است.

 

1537642

 

دیگو سیمئونه گفت: "بایرن مونیخ تیم قدرتمندی است که از موقعیت های گلزنی خود استفاده می کند. آنها رقیب بزرگی هستند، ما بازی خوبی انجام دادیم. در برخی مواضع باید به کارمان ادامه دهیم و بدیهی است موارد دیگر باید اصلاح شوند. تیم ها به این شرایط و تقویم فشرده عادت کرده اند، این نه خوب است و نه بد، اما واقعیت است و ما باید سازگار شویم. بایرن مونیخ با بازیکنان تهاجمی زیادی در محوطه جریمه ما حاضر می شدند و فراتر از این شکست سنگین، حریف سبک بازی خود را تحمیل کرد.

 

نمی دانم ما اشتباهات بزرگی مرتکب شدیم یا این نتیجه به خاطر قدرت بایرن مونیخ بود.  حالا من با طعم بد شکست روبرو شده ام، اما بسیاری از موارد مثبت هستند و من خوش بین هستم، زیرا مواردی وجود دارند که که باعث می شوند ما برای آینده امیدوار باشیم. سویا نیز عملکرد خوبی داشت و نتوانست از سد بایرن مونیخ گذر کند، آنها با قدرت در میدان حاضر شدند و ما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

 

افت تیم های حاضر در لالیگا؟ سویا قهرمان لیگ اروپا شده، رئال مادرید به سه قهرمانی پیاپی رسیده و در این مقطع شرایط تیم ها در حال تغییر است.

دیدگاه‌ها