کد خبر : 1714987 | 01 آبان 1399 ساعت 09:40 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: اینتر باید از نظر روحی قوی‌تر بشود

درحالیکه رکورد اروپایی خارق‌العاده روملو لوکاکو برای اینتر ادامه یافت ستاره بلژیکی از تیمش خواست از نظر روحی قوی‌تر باشد.

لوکاکو: اینتر باید از نظر روحی قوی‌تر بشود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان در دیدار دیشب تیمش در مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان دو گل به ثمر رساند تا اینتر از شکست رهایی یابد و بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

 

لوکاکو که پیش از این هم رکوردار بیشترین گلزنی در بازیهای پیاپی اروپایی برای اینتر بود در بازی دیشب رکورد خود را ارتقا داد. او حالا در 9 بازی اروپایی پیاپی برای اینتر گلزنی کرده است.

 

1537646

 

اینتر با تساوی که دیشب بدست آورد حالا در سه مسابقه اخیر خود به پیروزی نرسیده و از همه مهمتر اخیراً در دربی میلان مقابل حریف سنتی اش آث میلان 2-1 شکست خورده. لوکاکو که دیشب اینتر را از شکست نجات داد و رکورد خود را بهبود بخشید در پایان بازی نشان داد از نتایج اخیر تیمش راضی نیست.

 

لوکاکو در پایان بازی گفت: " این به نظر من نتیجه خوبی نیست چون ما می توانیم بهتر از این کار کنیم. باید به تلاش ادامه بدهیم و از نظر روحی قوی تر باشیم. ما در حال حاضر در موقعیت دشواری قرار داریم و باید به کیفیت و قابلیت خودمان باور داشته باشیم".

 

ستاره بلژیکی اینتر در ادامه گفت: " باید قوی‌تر باشیم‌، به خصوص از نظر روحی و همینطور در فاز دفاعی. ما امروز دو گل را روی اشتباه خودمان دریافت کردیم. ما اشتباهات زیادی داشتیم و در مقابل دروازه حریف هم موقعیت‌هایی هدر دادیم. تیمی که چنین موقعیت‌هایی را خراب می‌کند در چنین رقابتهایی مجازات می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها