کد خبر : 1715008 | 01 آبان 1399 ساعت 11:55 | 31.7K بازدید | 6 دیدگاه

جنجال توماس مولر: با قلدرها محکم بازی می‌کنم!

بخشی از صحبتهای توماس مولر ستاره بایرن مونیخ که در میانه دیدار با اتلتیکو می‌گوید: "بازیکنان اتلتیکو قلدرترین فوتبالیست‌های دنیا هستند" خبرساز شده است.

جنجال توماس مولر: با قلدرها محکم بازی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در خانه خود فصل جدید لیگ قهرمانان را متقدرانه آغاز کرد و موفق شد اتلتیکو مادرید را 4-0 از پیش رو بردارد. یکی از حاشیه‌های جالب این بازی که حالا خبرساز شده بخشی از صحبتهای توماس مولر در جریان مسابقه است. در بخشی از تصاویر منتشر شده صدای مولر شنیده می‌شود که بعد از گرفتن کارت زرد از داور می‌گوید: " اتلتیکویی‌ها قلدرترین فوتبالیستهای دنیا هستند".

 

1537685

 

این صحبتهای مولر بعد از آن مطرح شد که ستاره آلمانی تکلی خشن روی پای کیه‌ران تریپیر بازیکن اتلتیکو رفت و داور مسابقه مایکل اولیور به او درباره خشونت این حرکت هشدار داد. با توجه به اینکه هیچ تماشاچی در ورزشگاه حضور نداشت صدای مولر به راحتی شنیده می‌شد که به داور گفت: " چه خبره؟ هی! جدی که نمی گی... ما داریم جلوی اتلتیکو مادرید بازی می کنیم. بزرگترین قلدرهای دنیای فوتبال. اونوقت برای چنین چیزی به من کارت زرد می دی؟ "

 

1537684

 

مولر در جریان پیروزی بزرگ بایرن مونیخ با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بسیار خوبی داشت. همین باعث شد هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی از او ستایش کند. فلیک درباره بازیکن کهنه کار تیمش گفت: " مولر همیشه می‌داند کجا باید حضور داشته باشد و تیم را در زمین هدایت می‌کند. مولر امروز در سمت راست بازی کرد ولی با اینحال او همچنان برای سیستم بازی ما خیلی خیلی مهم است. می توان گفت مولر مربی ما درون زمین است".

 

 

دیدگاه‌ها