کد خبر : 1715072 | 01 آبان 1399 ساعت 19:39 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق نادر در لیگ بسکتبال ایران

تصاحب دو نیمکت لیگ برتری توسط پدر و پسر!

رویارویی مهران شاهین طبع و پسرش روی نیمکت دو تیم لیگ برتری بسکتبال، بدون شک یکی از اتفاقات نادر در ورزش ایران و حتی جهان خواهد بود.

تصاحب دو نیمکت لیگ برتری توسط پدر و پسر!

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع که بعد از 12 سال توانست تیم ملی بسکتبال ایران را به عنوان بهترین تیم آسیایی راهی المپیک توکیو کند، مثل فصل گذشته علاوه بر هدایت تیم ملی، در لیگ برتر هم تیم خواهد داشت. او که در زمان تعطیلی لیگ برتر بسکتبال در اسفندماه 98 همراه با شهرداری گرگان صدرنشین لیگ بود، بازهم با گرگانی ها به امید قهرمانی پای به لیگ خواهد گذاشت.


اما اتفاق جالب توجه که در روزهای اخیر قطعی شده، حضور پسر مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم نیروی زمینی تهران است.


امیرحسین شاهین طبع که در سال های اخیر توانسته با طی کردن دوره های مربیگری مدرک A خود را دریافت کند، بدون اینکه بخواهد به عنوان بازیکن به یک بازیکن سطح اول تبدیل شود، در همین جوانی به طور حرفه ای به مربیگری ورود کرده و هدایت یک تیم لیگ برتری را هم برعهده گرفته است.

 

1537766


البته در سال های اخیر شائبه هایی درباره چگونگی رسیدن پسر شاهین طبع به کلاس های مربیگری درجه A مطرح شده بود، اما به هر حال او مسیر را طی کرده و از سوی مسئولان نیروی زمینی هدایت این تیم نظامی را در فصل پیش روی لیگ برتر بسکتبال برعهده خواهد داشت. او تاکنون تجربه ای در لیگ برتر حتی به عنوان کمک مربی هم نداشته و به یک باره به عنوان سرمربی معرفی شده است؛ اتفاقی که چالشی سخت را پیش روی او قرار می دهد.

 

1537767


با این وضعیت باید به زودی منتظر رویارویی مهران شاهین طبع و پسرش در لیگ برتر بسکتبال باشیم. اینکه یک پدر و پسر در یک لیگ هدایت دو تیم را برعهده داشته باشند، از اتفاقات نادر در دنیای ورزش به حساب می آید که حالا در لیگ بسکتبال ایران رخ داده است.

دیدگاه‌ها