کد خبر : 1715074 | 01 آبان 1399 ساعت 19:55 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: پیکفورد عمدا فن دایک را مصدوم نکرد

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون می‌گوید که در برخورد بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک هیچ حرکت عمدی از سوی دروازه بان انگلیسی در کار نبوده است.

آنچلوتی: پیکفورد عمدا فن دایک را مصدوم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق ابتدایی دربی مرسی ساید بود که در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون برخورد سفت و سختی بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک به وجود آمد؛ اتفاقی که باعث شد مدافع هلندی لیورپول بعد از احساس درد فراوان زمین مسابقه را ترک کند.

 

در روزهای گذشته مشخص شد که یکی از بهترین مدافعان دنیا و مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده و باید چند ماه به دور از میادین باشد؛ موضوعی که باعث شده جردن پیکفورد دروازه بان انگلیسی اورتون با انتقادات فراوانی بابت حرکت خشن خود روبرو شود.

 

 

1536588

 

 

با این حال سرمربی ایتالیایی اورتون یعنی کارلو آنچلوتی به دفاع از دروازه بان خود پرداخته و می‌گوید که هیچ عمدی در کار او نبوده است. کارلو آنچلوتی در این باره گفت: " صراحتاً بگویم ما واقعاً از مصدومیت ویرژیل فن دایک ناراحت و متاسف هستیم. همه ما امیدوار هستیم که زود خوب شود و دوباره به میادین بازگردد.

 

این یک برخورد اشتباه بین جردن پیکفورد و او بود. واقعیت این است که لیگ برتر بسیار سریع است. جردن برای توپ اقدام کرد. او هرگز قصدی برای آسیب رساندن به فندایک نداشت. گفتن اینکه این اتفاق از قبل برنامه‌ریزی شده بود بسیار زیاده گویی است و فن دایک نیز خودش این را می داند. از طرفی جردن واقعا ناراحت است و این اتفاق او را ناامید کرده است. این یک برخورد محکم بود اما گاهی اوقات در فوتبال رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها