کد خبر : 1715110 | 02 آبان 1399 ساعت 09:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با تغییرات گسترده هم خوب کار کردیم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لاسک اتریش گفت پیروزی با وجود تغییرات گسترده در ترکیب نشان دهنده عمق تیمی تاتنهام است.

مورینیو: با تغییرات گسترده هم خوب کار کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در خانه خود و در لیگ اروپا به مصاف لاسک لینز از اتریش رفت و با اینکه تغییرات زیادی در ترکیب خود نسبت به ترکیب تقریباً ثابت لیگ برتر می دید موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد. مورینیو در پایان بازی از تیمش ستایش کرد و گفت پیروزی با وجود این تغییرات گسترده نشان می دهد تاتنهام از عمق تیمی برخوردار است.

 

1537832

 

ترکیب دیشب تاتنهام نسبت به تیمی که روز یکشنبه در لیگ برتر به مصاف وستهام رفته و به تساوی 3-3 دست یافته بود هشت تغییر داشت و از آن بازی تنها داوینسون سانچس، بن دیویس و سرخیو رگیون در ترکیب تیم مورینیو حضور داشتند. با اینحال تاتنهام موفق شد با گلهای لوکاس مورا، آندریاس آندراده و سون هیونگ مین به پیروزی برسد.

 

مورینیو در پایان بازی گفت: " برای تیمم خوشحالم. ما همیشه به همه بازیکنان‌مان باور داریم چون آنها هم سخت تلاش می کنند تا آماده باشند و به میدان بروند. من معمولاً در اولین بازی مرحله گروهی که در خانه برگزار نمی شود دست به چنین تغییراتی نمی زنم چون در این بازی ها مهم این است که سه امتیاز بدست آید. ولی به این بچه ها اعتماد کردم و نتیجه خوبی گرفتم. عملکرد فوق العاده ای نبود ولی ما نمایش ایمن و قرص و محکمی داشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها