کد خبر : 1715113 | 02 آبان 1399 ساعت 09:40 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: راز موفقیت میلان تلاش و ایثار است

استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل سلتیک در لیگ اروپا، راز موفقیت میلان را اتحاد و همبستگی و تمایل برای از خود گذشتگی در این باشگاه دانست.

پیولی: راز موفقیت میلان تلاش و ایثار است

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در لیگ اروپا مهمان سلتیک اسکاتلند بود و موفق شد حریفش را 3-1 از پیش رو بردارد. استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی به شروع بی عیب و نقص تیمش در فصل جدید اشاره کرد و به توضیح علل این موفقیت از نگاه خود پرداخت.

 

1537838

 

پیروزی دیشب در اولین بازی لیگ اروپا که 5 روز بعد از برد شیرین روسونری در دربی میلان اتفاق افتاد باعث شد آث میلان تا این لحظه همه بازی‌هایش در فصل جاری را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد. پیولی در پایان بازی گفت: " ما بازی را خوب مدیریت کردیم با اینکه در نیمه دوم از نظر تکنیکی دقت لازم را نداشتیم و کمی با ریسک مواجه شدیم. خیلی مهم بود که نشان بدهیم ما یک تیم معمولی نیستیم که بعد از پیروزی شیرین در دربی انگیزه اش را از دست می‌دهد".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " راز موفقیت ما؟ ما همه در یک مسیر و در یک جهت کار می کنیم. از باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه این احساس را داریم که در طی این مسیر مشارکت داریم. راز موفقیت ما در تلاش و ایثار و اشتیاق برای بهتر شدن است".

 

 

دیدگاه‌ها