کد خبر : 1715119 | 02 آبان 1399 ساعت 10:40 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اکیپ: زیدان فقط دو بازی فرصت دارد

نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید زین‌الدین زیدان برای بهبود نتایج رئال مادرید دو بازی فرصت دارد و در صورت عدم کسب نتایج مورد نظر در این دو بازی اخراج خواهد شد.

ادعای اکیپ: زیدان فقط دو بازی فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید درحالیکه یک بازی از صدرنشینان لالیگا کمتر دارد در پایان هفته پنجم تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین آماده است به صدر جدول برگردد ولی دو شکست پیاپی در دو بازی اخیر مقابل کادیز و شاختار دونتسک موقعیت زیدان در این تیم را به شدت تضعیف کرده است.

 

1537844

 

نشریه فرانسوی اکیپ امروز مدعی شد زیدان حالا تنها دو بازی فرصت دارد که با ایجاد تغییراتی اساسی نتایج مد نظر باشگاه را کسب کند و در غیر اینصورت اخراج خواهد شد. اولین بازی بسیار مهم او در ال کلاسیکو مقابل بارسا خواهد بود و سپس او در لیگ قهرمانان مقابل مونشن گلادباخ خواهد ایستاد.

 

زیدان که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ لوس بلانکوس بوده در عین حال یکی از موفق ترین مربیان اخیر این تیم هم به حساب می آید که به خصوص در رقابتهای اروپایی موفق بوده است.

 

زیدان که پس از چند قهرمانی پیاپی با رئال در چمپیونزلیگ خداحافظی کرده و مادرید را ترک کرده بود بعد از ناکامی مربیان جانشین او و در نهایت اخراج خولن لوپتگی با تلاش زیاد مدیریت باشگاه به برنابئو برگشت تا بار دیگر سکان هدایت رئال را بدست بگیرد.

 

1537843

 

زیدان با اینکه فصل گذشته موفق شد قهرمان لالیگا شود ولی در شروع فصل جدید تا اینجا نتوانسته رضایت هواداران رئال و مدیریت باشگاه را جلب کند. به خصوص دو شکست پیاپی اخیر مقابل کادیز و شاختار او را با مشکل مواجه کرده. اکیپ مدعی است به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد دو بازی بعدی برای زیدان بازی‌های مرگ و زندگی خواهد بود و او و تیمش در این دو مسابقه جایی برای اشتباه ندارند.

 

 

دیدگاه‌ها