کد خبر : 1715127 | 02 آبان 1399 ساعت 11:24 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا و تمجید ویژه از عملکرد خرید جدید آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد توماس پارتی در دیدار برابر راپید وین تمجید کرد.

میکل آرتتا و تمجید ویژه از عملکرد خرید جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی برای جذب توماس پارتی از اتلتیکو مادرید تلاش کرد. با این وجود در حالی که به نظر می رسید معامله انتقال هافبک غنایی به جمع توپچی ها به بن بست خورده اما در آخرین دقایق نقل و انتقالات تابستانی او به آرسنال پیوست.

 

در همین رابطه شب گذشته شاگردان میکل آرتتا در اولین مسابقه خود از سری رقابت‌های لیگ اروپا مهمان راپید وین بودند؛ دیداری که خرید جدید توپچی‌های یعنی توماس پارتی از ابتدا در ترکیب آرسنال حضور داشت و اتفاقاً توانست عملکرد قابل قبولی در خط میانی این تیم از خود ارائه دهد؛ موضوعی که تمجید سرمربی آرسنال را پس پیروزی تیمش در پی داشت.

 

 

1537863

 

 

میکل آرتتا درباره عملکرد توماس پارتی گفت: " پارتی عملکردی عالی و با ثباتی را از خود ارائه داد. او بدون هیچ گونه استرس و کاملاً راحت بازی می کرد. در نیمه دوم با توجه به گل خورده، برای ایجاد موقعیت بیشتر باز تر بازی کردیم و در چنین لحظاتی پارتی به تنهایی خط میانی ما را کنترل کرد. او مقابل راپید وین فوق‌العاده بود و مطمئنا در آینده چیزهای بیشتری از او مشاهده خواهید کرد. البته از این موضوع هم آگاه هستیم که با توجه به هزینه نقل و انتقالاتی او و همچنین گذشته خوبش، نگاه های زیادی به سمت وی خواهد بود."

دیدگاه‌ها