کد خبر : 1715131 | 02 آبان 1399 ساعت 12:00 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

افزایش امیدواری برای حضور رونالدو برابر بارسلونا

گاتزتا مدعی شد یوونتوس دو روز پیش مدارکی را درباره کریستیانو رونالدو به یوفا ارسال کرده و آنها امیدوار هستند که این بازیکن بتواند مقابل بارسلونا به میدان برود.

افزایش امیدواری برای حضور رونالدو برابر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شد تا او اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کند و برای گذراندن دوران قرنطینه به شهر تورین برگردد. با این حال روز گذشته تست کرونای جدید فوق ستاره پرتغالی مثبت شد تا حضور این بازیکن در دیدار هفته آینده مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا منتفی به نظر برسد.

 

حالا و در همین رابطه اما گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که کریستیانو رونالدو هنوز این شانس را دارد که در تقابل هفته آینده یوونتوس و بارسلونا به میدان برود؛ البته به شرطی که تست کرونای او تا پیش از این مسابقه منفی شده باشد.

 

 

1537476

 

 

در پروتکل های یوفا پیرامون این مسئله آمده است که باشگاه یوونتوس باید در فاصله یک هفته مانده به آغاز بازی ثابت کند که بازیکنان هیچ گونه علائمی ندارند؛ موضوعی که درباره کریس رونالدو صدق می‌کند و او تا اینجا علائمی از این بیماری نشان نداده است.

 

در همین رابطه یوونتوس دو روز پیش تمام مدارک لازم را در مورد سلامتی رونالدو به یووه ارائه داده است. ستاره پرتغالی امروز و فردا تست کرونا خواهد داد که در صورت منفی بودن می‌تواند به قرنطینه خود پایان دهد؛ مسئله ای که در مورد خرید جدید یوونتوس یعنی وستون مک کنی نیز صدق می کند.

دیدگاه‌ها